سئو

سئو سایت و تگ های مهم

نوشته شده توسط sepanta

سئو سایت و تگ های مهم

در پروسه سئو سایت تگ های مختلفی وجود دارد که در متریک های سئو on-page لحاظ می گردند. اصول سئو درونی پارامترهای متعددی را در خود گنجانده است که رعایت نمودن تگ ها یکی از این موارد می باشد. تگ h1 ، تگ h2 ، تگ h3 ، تگ alt ، متاتگ توضیحات مواردی می باشند که در در اصول on-page سئو مطرح می گردند.

تگ title در سئو سایت

تگ title عنوان سایت می باشد که در مرورگر نمایش داده می شود. زمانی که شما صفحه ای را در مرورگر خود باز می نمایید تیتری که بر روی صفحه مشاهده می شود همان تگ عنوان و title می باشد. تگ عنوان صفحه را متناسب با هدف و مقصودی که از ایجاد صفحه دارید نامگذاری نمایید.

سئو سایت و تگ های مهم

سئو سایت و تگ های مهم

تگ h1 در سئو سایت

تگ h1 عنوان اصلی صفحه سایت شما می باشد. هر صفحه از سایت شما با هدف و مقصودی ایجاد می گردد و در تگ h1 در قالب چند کلمه این تیتر و عنوان را درج می نماییم. هر صفحه یک عنوان دارد پس باید یک تگ h1 در هر صفحه از سایت شما موجود باشد. در اصول سئو سایت صفحه را با عنوانی که در تگ h1 گذاشته اید می شناسد پس در انتخاب عبارات خود در تگ h1 دقت بیشتری نمایید. نکته دیگر که در اصول سئو سایت مطرح می شود این می باشد که تگ h1 دیگر صفحات سایت را نیز با گنجاندن کلمات کلیدی اصلی سایت همراه نمایید. این امر شما را در سئو سایت خود در کلمه کلیدی اصلی کمک می نماید.
تگ h2 در سئو

تگ h2 برای درج تیترهای داخلی در سایت درج می گردد. اغلب هر پاراگراف یک تیتر و عنوان را برای خود دربردارد. پس وجود تگ های h2 می تواند برای تیترهای داخلی شما مناسب باشد. درجه اهمیت و اعتباری که تگ h2 دارد از h1 کمتر می باشد.

نکات طلایی سئو در سال 2021

تگ h3 

تگ h3 ، h4 ، h5 و غیره نیز برای تیترهای داخلی استفاده می گردد و به ترتیب بزرگ شدن عدد از اعتبار آن کاسته می شود. وجود این تگ ها برای گنجاندن تیتر صفحات و نیز شناختن تیتر صفحات به گوگل می باشد.
تگ alt در سئو تصاویر

تگ alt تصاویر به منظور درج عنوان عکس می باشد. گوگل نمی تواند مفهومی که در عکس شما گنجانده است را بخواند و از این رو تگ alt می تواند به گوگل بفهماند که هدف و مقصود شما از درج عکس چه بوده است.
تگ توضیحات و عنوان در سئو سایت

سئو سایت و تگ های مهم

تگ توضیحات و عنوان در سئو سایت
متاتگ توضیحات

زمانی که لینک شما در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شود توضیحاتی در خصوص صفحه درج شده است و یا کلمه کلیدی که جستجو شده است را به صورت بولد شده در توضیحات زیر لینک مشاهده می نمایید. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس متاتگ توضیحات چند خط اولیه محتوا را در بر می گیرد. اما در سیستم مدیریت محتوای جوملا برای هر صفحه می توانید در بخش متاتگ توضیحاتی را وارد نمایید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید