سئو

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت
نوشته شده توسط sepanta

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم ؟

هر شخصی در مرحله اول با کسب و کار خود آشناست و دقیقا می داند مخاطبش کیست ، همین مسئله باعث می شود تا حدودی بداند مردم برای پیدا کردن کسب و کار وی چه کلیدواژه هایی را برای جستجو در گوگل به کار می برد؛ در این مرحله سعی کنید لیستی از کلمات احتمالی که اگر شما جای آنها بودید جستجو می کردید ، تهیه کنید؛ در مرحله بعدی این لیست به کارتان می آید، پس ادامه مطلب را در نایس سئو دنبال کنید تا متوجه شوید چرا چنین لیستی نیاز دارید.

استفاده از لیست کلمات کلیدی پیشنهادی جستجوی مرتبط در گوگل
گوگل در انتهای صفحه جستجو و نمایش لیست نتایج ، قسمتی با نام Related searches یا جستجوهای مرتبط دارد؛ این کلمات کمک زیادی به شما می کنند تا بدانید مخاطبان شما بیشتر چه چیزی را جستجو می کنند.

کلماتی که در لیست بالا تهیه کرده بودید را جداگانه جستجو و از لیست جستجوهای مرتبط ، کلماتی تازه را انتخاب کنید و به لیست کلمات قبلی خود اضافه کنید.

آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

استفاده از عناوین انتخابی رقبا در عنوان های سایت
صبر کنید کار ما هنوز با نتایج جستجو در گوگل تمام نشده، به رقبای خود توجه کنید ، در هنگام جستجوی یک کلیدواژه سرنخ ، حتما لینک رقبای خود را در نتایج می بینید ، تجربه رقبا می تواند نکته خوبی برای انتخاب لیست کلمات کلیدی و در نتیجه کاهش زمان تحقیق شما در تهیه لیست کلمات کلیدی داشته باشد.

در اینجا مقداری کلمات کلیدی دارید که ظاهرا دست پر هستید ، اما بهتر است یکبار دیگر لیست خود را با دقت مرور و اگر کلیدواژه ای الویت پایینی نسب به باقی کلمات دارد را حذف کنید.

اینجا بخوانید : سئو چیست

ابزارهای پیشنهاد نمونه کلمه کلیدی
در دنیای امروز ، انبوهی از اطلاعات و ابزارها وجود دارد که کافیست کمی کنجکاوی کنید تا به راحتی از امکانات رایگان آنها استفاده کنید ؛ یکی از این ابزار ها ، گوگل کیورد پلنر نام دارد.

این ابزار در دل ابزار قدرتمندتری به نام گوگل ادورز جای گرفته که می تواند ایده های جذابی از کلمات پر کاربرد در جستجوی کاربران را به شما بصورت رایگان بدهد ، برای استفاده کافیست یک حساب کاربری گوگلی داشته باشید ، به آن وارد شوید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید