افزایش بازدید سئو

ترفند های افزایش بازدید سایت در گوگل

ترفند های افزایش بازدید سایت
نوشته شده توسط sepanta

ترفند های افزایش بازدید سایت در گوگل

در این روزها، وب‌سایت‌ها و اینترنت به اندازه‌ای مهم و ضروری در زندگی ما تبدیل شده‌اند که اگر به نحوی دسترسی به اینترنت متوقف شود، بسیاری از امور روزمره ما تحت تأثیر قرار می‌گیرند و یا حتی امکان انجام آنها از بین می‌رود. این امر نشان‌دهنده اهمیت بیشتر اینترنت و استفاده از وب‌سایت‌ها در زندگی ما است. به گونه‌ای که بسیاری از افراد به دنبال طراحی وب‌سایت برای خود و کسب و کارهای خود رفته‌اند. تقریباً می‌توان گفت که تقریباً در هر زمینه‌ای وب‌سایتی وجود دارد.

امروزه، یکی از اصلی‌ترین اهداف مدیران وب‌سایت‌ها، افزایش بازدیدها و جلب ترافیک به وب‌سایت خود است. هر مدیر وب‌سایتی می‌خواهد که وب‌سایتش مورد توجه دائمی علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگانش قرار بگیرد. اما بسیاری از این مدیران نمی‌دانند که چگونه می‌توانند تعداد بازدیدها را افزایش دهند یا وب‌سایت خود را در صفحه اول گوگل قرار دهند.

در این مقاله، ما قصد داریم 4 راه رایگان برای افزایش بازدید وب‌سایت را با شما به اشتراک بگذاریم. با اجرای این روش‌ها، شما می‌توانید به راحتی وب‌سایت پربازدیدی بسازید. پس پیشنهاد می‌شود تا این مقاله از نایس سئو  را تا انتها مطالعه کنید و ترفند های افزایش بازدید سایت خود را پیدا کنید.

نوشتن مقالات پر بازدید

ممکن است بتوان بخش اصلی هر وب‌سایت را بخش تولید محتوا دانست. حتی اگر وب‌سایت شما دارای طراحی بسیار زیبا باشد، اگر محتوای ارزشمند و جذابی را ارائه ندهید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که از نتایج مطلوب خود برخوردار شوید. بنابراین، به عنوان مدیر وب‌سایت، یکی از کارهای اصلی شما تولید مقالاتی است که جذابیت بسیاری برای بازدیدکنندگان داشته باشد و آنها را به سمت وب‌سایت شما جلب کند.

به خاطر داشته باشید که نوشتن مقالات طولانی و فقط حجم مقاله بزرگ نیست، بلکه باید به کیفیت محتوای مقالات نیز توجه کنید. برای تولید مقالات با کیفیت بالا که در نهایت منجر به جلب ترافیک بیشتر و جذب بازدیدکنندگان شود، لازم است که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مورد نظر خود بگردید و مقالات خود را با استفاده از این کلمات کلیدی به خوبی ترتیب دهید.

ترفند های افزایش بازدید سایت

ترفند های افزایش بازدید سایت

تولید و انتشار ویدیو

در حال حاضر ممکن است کمتر کسی را پیدا کنید که حوصله و وقت برای مطالعه محتوای متنی یک صفحه وب‌سایت شما داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آموزش‌ها و محتواهای ویدیویی را مشاهده کنند تا بتوانند با تماشای آنها به طریق سریع و جذاب به اطلاعات مورد نیازشان دست پیدا کنند. به همین دلیل، بهتر است برای موضوعاتی که اطمینان دارید مخاطبان زیادی دارند، ویدیوهای آموزشی تهیه کنید و آنها را در وب‌سایت خود منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا مخاطبانی که به دنبال محتوای ویدیویی هستند را جذب کرده و آنها را به بازدیدکنندگان دائمی وب‌سایتتان تبدیل کنید.

 

همکاری در فروش خدمات و محصولات

بی‌تردید، وقتی به همکاری در فروش فکر می‌کنیم، معمولاً به فروش کالاهای فیزیکی فکر می‌کنیم، اما به طور ناخودآگاه ممکن است ذهن ما به سمت همکاری در فروش محتوا و فایل‌ها هم جلب شود. واقعیت این است که دنیای همکاری در فروش محتوا و فایل بسیار گسترده است و شما می‌توانید علاوه بر فروش کالاهای فیزیکی، خدمات خود را نیز به مشتریان ارائه دهید و از آنها در این زمینه پورسانت دریافت کنید. برای این منظور، می‌توانید با ایجاد یک سیستم همکاری در فروش برای خدمات خود، به راحتی به فروش محتوا و خدمات خود به مشتریان بپردازید و در عین حال پورسانت بازاریابی مختص بازاریابان خود را به حساب آنها وارد کنید.

ترفند های افزایش بازدید سایت

ترفند های افزایش بازدید سایت

برگذاری رویدادهای رایگان

احتمالاً یکی از راه‌های موثر برای جلب بازدیدکنندگان جدید و افزایش ترافیک وب‌سایت شما برگزاری رویدادهای رایگان است. بدون شک، بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، به دنبال آموزش در زمینه‌های مختلف، از جمله آموزش‌های مرتبط با حوزه کاری شما، هستند. شما می‌توانید با برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین یا حضوری، این نوع آموزش‌ها را به صورت رایگان بر روی وب‌سایتتان ارائه دهید و سپس تأثیر آن را بر روی بازدهی وب‌سایت خود مشاهده کنید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

یک نظر بگذارید