سئو

نوشتن یک مطلب سئو شده

نوشته شده توسط sepanta

نوشتن یک مطلب سئو شده

امروز در نایس سئو شما را با تکنیک و ترفند های نوشتن یک مطلب سئو شده یا به قول معروف استاندارد برای موتور های جستجو آَنا میکنیم.

سعی کنید مطالبی بیشتر در سایت خود قرار بدید که برای دیگران مفید باشد . تعداد کلمات مطالب شما زیر 300 کلمه نباشد . البته این به این معنی نیست که مطالبی که زیر 300 کلمه هستند خوب نیستد ،گاهی اوقات شما مطلبی را در سایت قرار می دهید که توضیح زیادی برای اون ندارید . این که توضیح زیادی برای یک مطلب قرار بدید یا توضیح کمی براش در نظر بگیرید بستگی به خودتو داره . اما سعی کنید مطلب زیاد طولانی نباشه و تا جایی که ممکنه مطلب رو به حداقل برسونید .

 

مطلب سئو شده

 

مهمتر از شیوه نوشتن مطلب در سئو ،عنوان اون در سئو مهمه . اول این نکته رو بگم مطلبی که در سایت قرار می دید سعی کنید با موضوع اصلی سایت و دیگر  نوشته های شما هم خوانی داشته باشه یعنی مثلا سایت ما در مورد سئو و طراحی سایت هست مطالب ما نیز در مورد سئو ،افزونه،قالب سایت و… هستند.

 

عنوان نوشته باید با مطلب شما همخوانی داشته باشه یعنی این که گوگل باید به درستی متوجه بشه محتوا شما مربوط به عنوان شما هست. سعی کنید کلماتی

که بیشتر ممکنه سرچ بشه در عنوان مطلب بیارید و اون کلمات رو چندین بار در مطلب خودتون تکرار کنید.

البته باید به این نکته توجه داشت تعداد تکرار اون کلمه در مطلب شما باید با توجه به میزان حجم مطلب شما باشه . استفاده بیش از حد از اون باعث تاثیر عکس خواهد شد.

در هر پارگراف یکبار کلمه که در عنوان به کار بردید را به کار برید .سعی کنید مطلب شما بصورت چند پاراگراف باشد و اصلا به صورت پشت سرهم نباشد .چون گوگل مطلب پشت سرهم را دوست ندارد.

 

نقش هدینگ ها در سئو مطلب

سعی کنید هدینگ ها را (h1,h2,h3,h4,h5h6) را در مطالب به کار برید البته h1 را به کار نبرید چون گاهی اوقات عنوان متن به عنوان h1 در نظر گرفته می شوذ

 

نقش برچسب ها در نوشتن یک مطلب سئو شده

بیشتر افراد از برچسب ها درست استفاده نمی کنند ،سعی کنید برچسب هارا به کار ببرید که در مطلب شما به کار رفته باشد.

سعی نکنید تمام کلمات کلیدی خودتون

برای بخش برچسب های یک مطلب بیارید . برای هر مطلب 5 برچسب متناسب با محتوا اون مطلب بیارید.

برچسب ها اگر درست به کار برده بشوند  میتوانند تاثیر بسیار خوبی داشته باشند

 

نقش دسته بندی نوشتن یک مطلب سئو شده

سعی کنید مطالب سایت خودتو رو به صورت دسته بندی شده قرار بدید این مورد برای موتور های جستجو بسیار مهم هستند.

 

یکی از بهترین حالت های برای نوشتن یک مطلب خوب در سئو در سال 2020 داشتن حداقل 1000 کلمه در متن ،داشتن عکس همراه با تگ alt و همچنن داشتن ویدیو و داشتن امکان اشتراک گذاری مطلب در شبکه اجتماعی نظیر فیس بوک ،توییتر و پینترست می باشد.

به یاد داشته باشید مطلب را برای کاربر می نویسید نه برای گوگل . پس باید مطلب شما جذاب و کاربر پسند باشد تا کاربر مدت زمان زیادتری را در سایت شما سپری کند.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

2 Comments

یک نظر بگذارید