سئو

مهمترین دلایل شکست در سئو سایت

نوشته شده توسط sepanta

 

افراد زیادی هستند که زمان و هزینه زیادی را صرف سئو سایت خود می کنند اما موفق نمی شوند . این به خاطر این هست که روش درستی را در پیش نگرفته اند

در مقاله قصد داریم مهمترین دلایلی که باعث می شود شما در سئو سایت خود موفق نباشید ارائه دهیم امیدوارم که مورد توجه شما قرار بگیره

 

1- شما کلمات کلیدی مناسبی انتخاب نکرده‌اید
تشخیص کلمه کلیدی مناسب برای شما و یا سازمانی که شما در آن فعالیت دارید، بسیار دشوار است، بخصوص اگر شما در زمینه‌ای با دسته بندی‌های متنوع مشغول به فعالیت باشید.
یکی از اشتباهات مرتبط با کلمات کلیدی، انتخاب کلمات کلیدی تکی به جای کلمات کلیدی دنباله‌دار است، به این امید که با کلمات کلیدی متداول و خیلی خاص توجه دیگران را جلب کنید.

اگر شما از کلمات کلیدی تک کلمه ای، متداول و محبوب استفاده کنید در نتیجه آن، شما خود را به یکسری کلمات اندک محدود کرده‌اید که باعث می‌­شوند حضور خود را در نتیجه جستجوهای کلی از دست بدهید.
اگر شما توانایی رقابت با شرکت‌هایی که بودجه‌ای چند میلیون تومانی برای حضور در صفحه اول نتایج گوگل اختصاص داده‌اند را ندارید پس باید به فکر پیدا کردن محدوده و مسیر کلمات کلیدی آن‌ها باشید.


آن دسته از کلمات کلیدی مناسب خواهند بود که نه بیش از حد خاص باشند و نه بیش از حد گسترده. اگر شما کلمه کلیدی را انتخاب کنید که گسترده باشد، مشتریان بالقوه شما و همچنین جویندگان خدمات و سرویس‌های متفاوت به سختی و با صرف زمان بیشتری قادر خواهند بود تا شما را پیدا کنند و به صفحه شما برسند.
به عبارتی بهتر، اگر کسی شما را با کلمات کلیدی خاصی که انتخاب کرده‌اید جستجو نکند، شما را نمی تواند پیدا کند یا بهتر بگوییم به گونه ای عمل کنید که مشتریان بالقوه خود را برای رسیدن به صفحه خود به زحمت نیاندازید.
کلمات کلیدی را تا حدی خاص انتخاب کنیدکه معرف سازمان و فعالیت شما باشند و تا حدی گسترده باشندکه احتمال تایپ شدن آن‌ها در نوار جستجو ازبین نرود.

مهمترین دلایل شکست در سئو سایت
2- شما از ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده نکرده اید
ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شما کمک خواهندکرد تا متوجه شوید در کجای زمینه کاری خود موفق بوده‌ایدو در کجا ناموفق.
درواقع این ابزار بر شما آشکارخواهند کرد که استراتژی شما در کجا قوی ظاهر شده و در کجا دچار ضعف است. اگر شما دوست دارید که نتیجه موفقیت آمیز تلاش‌های سئوی خود را ببینید این ابزار را فراموش نکنید.
اگر معیار موفقیت سئوی خود را تنها در افزایش و رونق کسب و کار خود می‌بینید، باید بگوییم متاسفانه شما از آن موفقیتی که تصور می‌کنید و به آن امیدار هستید دورتر خواهید ماند.

بهینه سازی محتوای سایت شما مستلزم زمان و تلاش مستمر خواهد بود. بهبود سئو در یک پروژه کوتاه مدت نیازمند تلاش بسیار است و این نیز در حالتی است که احتمال موفقیت درآن بسیار کم خواهد بود.
ابزارهای مدیریتی به شما کمک خواهند کرد تا به راحتی بتوانید جنبه‌هایی از استراتژی سئو را که بر شما پنهان بود ببینید و درک کنیدو هم چنین ارزیابی نتایج تلاش‌های خودرا برپایه استانداردی فراتر از استاندارد افزایش کسب و کار قرار دهید.
ابزاری که شما انتخاب می‌کنید قادر خواهند بود تا با توجه به تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند که قطعا به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب‌تر برای تجارتی پررونق‌تر کمک خواهند کرد.

استفاده از کامپیوتر(سخت افزاری/نرم افزاری)، برنامه‌های آنلاین و یا دیگر ابزارهای بازاریابی در راستای ایجاد یک برنامه قوی و منسجم برای سئوی شما ضروری می‌باشند.
تغییرات تکنولوژیکی ثابت مستلزم آن است که شما نسبت به تعامل اثرات سایت خود و سخت افزار کامپیوتر به درک بالایی رسیده باشید.
دانستن مقدماتی از دوره‌های شبکه برای شما مزیتی در زمینه رقابتی فراهم می‌کند تا نسبت به هرآنچه مرتبط با سرور و سایت شما است، آگاه شوید.
اجازه ندهید تا تلاش‌های شما به دلیل تنطیمات نادرست و عدم وجود تطبیق به شکست منجر شوند.
3- شما مشتریان خودرا به درستی هدف نگرفته‌اید
پس از فرآیند طراحی سایت، در استراتژی سئو، شما نیاز دارید تا بدانید مشتریان شما وقتی در صدد استفاده از محصولات و خدمات شما هستند، دنبال چه می‌گردند. اگر شما موفق نشوید تا مشتریان خود را بشناسید، تکنیک‌های سئوی شما بی فرجام خواهند ماند.
خطاب قراردادن مخاطبین اشتباه به تجارت شما هرگز کمک نخواهد کرد حتی اگر شما توانسته باشید با بکارگیری تکنیک‌های سئو در صفحه اول نتایج نشان داده شوید. بطور مشابه، اگر شما در نتیجه جستجوها برای مشتریان واقعی خود ظاهر نشوید، جستجوی آن‌ها برای تجارت شما، به پبدا کردن شما منجر نخواهد شد.
یک راه خوب برای این که مطمئن شوید به مشتریان واقعی خود دست یافته‌اید بررسی Bounce Rate می‌باشد. تعداد افرادی که به وب سایت شما می‌آیند و بدون هیج گشت و گذاری در وب سایت شما، آن‌را ترک می‌کنند. اگر مقدار ‌Bounce Rate شما، مقداری بالا باشد، احتمالا شما در نتایج جستجوی اشتباهی ظاهر می‌شوید و می‌بایست استراتژی‌های سئوی شما تنظیم مجدد شوند.

وقت بگذارید تا متوجه شوید مشتریان مورد هدف شما چه کسانی هستند و تامل کنید که آن‌ها به چه شکل جستجوی آنلاین خود را انجام می‌دهند.

واضح است که مشتریان شما که دارای سنین بالاتری هستند همانند مشتریان جوان عملیات جستجو را انجام نخواهند داد. کلمات کلیدی شما باید برای مخاطبینی نمایش داده شوند که کسب و کار بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

یک نظر بگذارید