سئو

بهترین افزونه برای چک کردن سئو از طریق مرورگر کروم

نوشته شده توسط sepanta

شاید شما هم یکی از طرفداران مرور گر محبوب کروم باشید ما در این پست قصد معرفی افرونه هایی در زمینه سئو برای کروم را داریم امیدوارم که مورد توجه شما قرار بگیره ما را با نظرات خودتون برای ادامه این راه یاری کنید

SeoQuake

SeoQuake از بهترین ابزارهای تحلیل سئو می باشد که اطلاعاتی همچون R, Alexa rank, Yahoo Backlinks و دیگر پارامترهای سئو را به نمایش می گذارد.


بهترین افزونه برای چک کردن سئو از طریق مرورگر کرومSeoQuake Lite
اگر شما به نسخه ساده ای از SeoQuake نیازمند می باشد پس پیشنهاد می شود که SeoQuake Lite را نصب نمایید که اطلاعاتی همچون Google PageRank و Alexa rank را در مرورگر شما به نمایش می گذارد.
Chrome Search Engine Optimization
این ابزار یکی از بهترین ها می باشد که می تواند شما را در آنالیزهای رقابتی، چک نمودن بک لینک ها، رنکینگ ، کلمات کلیدی، لینک های NoFollow ، تعداد صفحات ایندکس شده، تعداد بک لینک ها، ترافیک موجود، اطلاعاتی همچون DNS, IP, Whois, Server Location و دیگر پارامترهای سئو کمک نماید.

جهت دریافت 32 بک لینک رایگان کلیک کنید

Search Engine Optimization Site Tools
این ابزار اطلاعاتی همچون متریک های خارجی، اطلاعات شبکه ارتباطی، آمار در یاهو، بینگ، گوگل SERPs را به نمایش می گذارد. همچنین فاکتورهای سئو در صفحه سایت مانند تگ هدر، کلمات Bold/Strong، تگ Anchor ، متا description، کلمات کلیدی و ربات های متاتگ را مورد تحلیل قرار می دهد.
Search Engine Optimization Status Pagerank/Alexa Toolbar
Search Engine Optimization Status ابزاری راحت، کم حجم و سریع می باشد و رنکینگ گوگل و الکسا را نمایش می دهد و همچنین استفاده از این ابزار رنکینگ الکسا را افزایش می دهد.
META Search Engine Optimization inspector
این افزونه در گوگل کروم به طور خاص در طراحی وب سایت به منظور تایید تگ description در سایت استفاده می شود.
Search Engine Optimization & Website Analysis
این افزونه در مرورگر کروم موجب آنالیز خاص در سئو می شود و تحلیل هایی در خصوص ترافیک، آنالیز کلمات کلیدی، صفحات ایندکس شده در گوگل و یاهو و نیز Robots.txt را به نمایش می گذارد.
در ادامه تنها به اشاره موردی از برخی دیگر از افزونه ها در کروم می پردازیم.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

یک نظر بگذارید