خانه / سئو / اثر نام دامنه در سئو

اثر نام دامنه در سئو

خیلی ها فکر می کنند اگر کلمه کلیدی آنها در دامنه باشد، خیلی اثر خوبی دارد!

خیلی خلاصه صحبت کنیم.تأثیری ندارد.اگر داشته باشد (بیشتر در یاهو و بینگ) بسیار بسیار ناچیز است.حتی در یاهو و بینگ هم به نسبت اهمیت فاکتور های دیگر ناچیز است .پس هزینه خودتون رو برای خرید دامنه ای که کلمه کلیدی مورد نظرتون در اون وجود داره هدر ندید.

اثر نام دامنه در سئو

صدها و هزاران فاکتور مهم و تأثیر گذار در سئو وجود دارد! منطقی نیست که به این فاکتور منسوخ شده اهمیت دهید.

در بهترین حالت شاید برای دامنه ای قدیمی، و موضوعی بی رقابت، تاثیر کمی داشته باشد.فراموش نکنید گوگل و حتی بقیه موتور های جستجو، دیگر آنقدر ضعیف نیستند، که صرف دیدن کلمه کلیدی در نام دامنه، آن را در رتبه بندی موثر بدانند.پس عنوان صفحات، برند شما، بهینه سازی داخلی، محتوا، بهینه سازی خارجی (لینک سازی و شبکه های اجتماعی) چه می شود؟ شما جای یک موتور جستجو باشید، نام دامنه را چقدر برای رتبه بندی ملاک قرار می دهید

مطلب پیشنهادی

تکنیک های سئو برای بهبود رتبه سایت در گوگل

تکنیک های سئو همانطور که موتورهای جستجو به تکامل خود ادامه می‌دهند،  بازاریابان نیز بایستی …

محتوا پادشاه نیست

محتوا پادشاه نیست!

همه ما زیاد شنیده ایم که محتوادر سئو سایت پادشاه است ولی آیا واقعا همه …

استفاده از استراتژی های PR برای بهبود سئو

استفاده از استراتژی های PR برای بهبود سئو

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code