سئو

تاثیر اینستاگرام برای سئو

تاثیر اینستاگرام برای سئو
نوشته شده توسط sepanta

نایس سئو : شما برای خیلی از شما ها این سوال پیش اومده باشه که آیا اینستاگرام روی سئو چه تاثیری میذاره .
اینستاگرام نیز همانند بقیه پلتفرم ها می‌تواند اثر خیلی زیادی روی سئو سایت داشته باشد.

هر روز میلیون ها تصویر در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه امروزه عکس به عنوان یکی از عوامل مهم در بهینه سازی سایت مطرح است، به اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام حتمن اثری باورنکردنی بر آمار بازدید، بهینه سازی سایت و بهبود رتبه بندی وب سایت و وبلاگ شما خواهد داشت.

تاثیر اینستاگرام برای سئو

در هنگام کار با اینستاگرام نکته های زیر را رعایت کنید:

1- برای بهتر شناخته شدن محتوا از هشتگ استفاده کنید.

تاثیر اینستاگرام برای سئو
۲- در هنگام به اشتراک گذاری عکس، یک لینک معتیر نیز به وبسایت و دیگر اکانت های خود در دیگر شبکه های اجتماعی بدهید.
۳- عکس هایی متناسب با برند و کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید.
۴ – با توجه به اینکه میزان دنبال کننده در این شبکه اجتماعی بسیار زیاد است، همانند توییتر سعی کنید با دیگر کاربران این پلتفرم یک شبکه ی ارتباطی قدرتمند تشکیل دهید. رمز موفقیت در اینستاگرام خلاق بودن است. یعنی با خلاقیت خود بتوانید عکس هایی را در فضای آنلاین منتشر کنید که به خوبی بازگوکننده ی نام تجاری شما باشند و همچنین با تدبیر و استراتژی درست بتوانید از این ظرفیت برای کشاندن کاربر از صفحه اینستاگرام به صفحه وبسایت استفاده کنید.

اگر به دنبال ساخت یک برند تجاری، افزایش علاقه مصرف کننده و در نهایت تشویق مشتری به خرید هستید، اینستاگرام حکم چوب دو سر طلا را برای شما دارد.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

Add Comment

یک نظر بگذارید