کسب و کار اینترنتی

کسب و کار بوسیله شبکه اجتماعی

نوشته شده توسط sepanta

کسب و کار بوسیله شبکه اجتماعی

اینفوگرافی تهیه کرده ایم تا باید ها و نباید ها و اصول مدیریت یک پروفایل یا پیج در یک شبکه اجتماعی برای برندسازی را که در تجربه های خود بدست آورده ایم به شما نشان دهیم ، این کار راه را برای شما عزیزان راحت تر خواهد کرد.

ما معتقدیم اینفو گرافی آموزش و روشی بسیار تاثیرگذار و راحت تر برای یادگیری هست. به همین دلیل این سری اینفو گرافی ها را برای شما آماده کرده ایم. امیدوارم کاربردی تر و بهتر بتوانیم برای شما کار کنیم.
قسمت اول

باید و نباید های برندسازی در شبکه اجتماعی اینستاگرامبرندسازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام

مواردی که نباید انجام دهیم

1

1-هیچگاه از اسم های نامناسب و غیر عمومی استفاده نکنید: شما بعنوان نماینده کمپانی و شرکت خود هستید. اگر به هر دلیلی که رایج ترین آن استفاده دیگران از نام تجاری شرکت شماست، می توانید نامی را انتخاب کنید که به صنعت شما مربوط باشد.
2-هیچگاه از هشتگ های غیر مناسب استفاده نکنید: هشتگ گذاری در شبکه اجتماعی فقط جهت نمایش شما به کسانی که دنبال صنعتی مرتبط با شما می گردند استفاده می شود. هشتگی استفاده کنید که نزدیکترین ویژگی های کسب و کار شما را نشان دهد. نه اینکه حس کوچک مشترکی بین صنعت شما و آن هشتگ باشد.
3-زیاد عکس خود و صنعت خود را درشبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده نکنید: اینجا یک شبکه اجتماعی است. اینجا نیاز به تعامل بیشتر با دنبال کنندگانتان دارید. اینجا شما افرادی هستید که داشته های خود را با هم به اشتراک گذاشته اید تا چیزی که دنبال آن هستید همه بدست آورید. همه با هم یک تیم با یک هدف
4-حرکات غیر متعارف تکراری نکنید: اگر عکس های غیر مرتبط یا تند تند عکس بگذارید و از مردم بخواهید شما را فالو کنند و شما آنها را دیگر دنبال نکنید. تبدیل به یک اسپم می شوید.
5-صفحه تجاری خود را برای دسترسی باز بگذارید: مردم می خواهند شما را ببیند، بپسندند و بعد شما را دنبال کنند. این خصوصیت یک صفحه تجاری می باشد نباید آنها را مجبور کنید که شما را دنبال کنند بعد شما را بپسندند. اینجوری دنبال کنندگان شما در این شبکه اجتماعی واقعی هستند.
چه کارهایی را باید انجام دهیم :

از لوگوی خود برای تصویر پروفایل صفحه تجاری اینستاگرام خود استفاده کنید
اطلاعات صفحه اینستاگرام خود را پر کنید، یک معرفی کوتاه در مورد خود و کسب و کارتان
صفحات اجتماعی همکاران و کسانی که کاری نزدیک به فعالیت شما دارند را دنبال کنید.
پاسخ تمام مشتریان خود را بدهید. چه کسانی که نظراتی باب میل شما داده اند چه نظرات منفی
در گذاشتن عکس های سرگرم کننده و عکس های کسب و کار خود حد تعادل را رعایت کنید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید