سئو

محتوا پادشاه نیست!

محتوا پادشاه نیست
نوشته شده توسط sepanta

همه ما زیاد شنیده ایم که محتوادر سئو سایت پادشاه است ولی آیا واقعا همه چیز در سئو  سایت محتوا می باشد ؟ در ادامه مطلب شما با نقش و جایگاه محتوا در سئو سایت آشنا می شوید.

گوگل همواره به ما می گوید که برای رتبه بندی سایتهایمان ، ما باید روی تولید محتوای مفید تمرکز کنیم. با این وجود آیا کافیست که فقط یک مقاله فوق العاده در مورد محتوا بنویسیم؟!! یا نکات دیگری هم باید مد نظر قرار دهیم ؟

خب شاید خیلی شگفت انگیز باشد که بدانید من چقدر به محتوا و کیفیت آن اهمیت میدهم و در سایت های راه اندازی شده از سوی من و سایت هایی که مشاور سئو سایت آن ها هستم چقدر روی این مسئله تمرکز میکنم و حتی بارها و بارها شده که با کارمندان محترم شرکت ها سر این مسئله جر و بحث کردم !!!!

محتوای شما شبیه محصولات شماست، حتی بهترین محصولات هم در جهان نیاز به تبلیغات دارد. هرکسی کوکاکولا را می شناسد ، ولی با این وجود چرا سالیانه میلیون ها دلار صرف تبلیغ آن می شود؟

محتوا پادشاه نیست

محتوا پادشاه نیست

محتوا پادشاه نیست

نتایج جدول زیر از این مقاله استخراج شده است.آن را به دقت نگاه کنید که بودجه تبلیغاتی برخی از برندهای مهم تجاری در جهان را نشان می دهد.

نکات طلایی سئو 

بنابراین در حالیکه محتوای شما بایستی کاملا خاص باشد، برای ایجاد ترافیک به سمت آن بایستی محتوا را در مقابل چشمان خواننده قرار دهید. این امر به تنهایی معجزه نمی کند (مگر اینکه دنبال کلمات کلیدی خاص باشید).

با بخاطر داشتن این موارد، من در واقع می خواهم بگویم که محتوا، همه چیز نیست. شاید محتوا خمیرمایه سئو  سایت باشد اما بدون درنظر گرفتن تبلیغات، شما هیچ چیز خاصی نخواهید داشت!

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید