سئو

جلوگیری از پنالتی شدن سایت

نوشته شده توسط sepanta

شاید تا حالا شنیدید که بعضی افراد میگن سایت اونها توسط الگوریتم هایی گوگل پنالتی شده ولی نمیدونستید یعنی چی و اصلا یعنی چه اتفاقی برای سایت

افتاده است. توی این پست میخوام شما رو با روش هایی که باعث میشه سایت شما توسط گوگل پنالتی بشه آشنا کنم و به شما یاد بدم که چطوری از

پنالتی شدن سایت خودتون جلوگیری کنید .

تکنیک هایی برای جلوگیری از پنالتی شدن سایت

اگر لینک های بی کیفیت را در حجم بالا تولید نموده باشید شاید پنالتی شدن سایت را امری دور از انتشار نبینید. البته در نظر داشته باشید که بک لینک ها موجب اعتبار بخشی به سایت خواهند شد و اگر شما بک لینک های بی کیفیت در حجم بالا داشته باشید در واقع اعتبار منفی را به طراحی سایت خود اهدا نموده اید. البته سایتی که با اعتبار مثبت در بک گراند بک لینک های خود ظاهر شده است تولید چندین لینک بی کیفیت نمی تواند اعتبار منفی را دهد.

جلوگیری از پنالتی شدن سایت

جلوگیری از پنالتی شدن سایت

جلوگیری از پنالتی شدن سایت
اقدامات در جهت رفع پنالتی شدن سایت

اگر مشاهده می نمایید که طراحی وب سایت شما با افت شدید در رنکینگ و سئو سایت و یا حذف از نتایج روبه رو شده است پس شاید نوبت آن رسیده است که به رفع مشکل بپردازید. ابتدا چک نمایید که آیا صفحات سایت شما در نتایج جستجو ایندکس شده است یا خیر. Site:domain.com می تواند تعداد صفحات ایندکس شده را بیان نماید. مشاهده نمایید که آیا صفحه ای که از نتایج حذف شده است به واسط گوگل ایندکس شده است یا خیر. پس از بررسی نمودن این مورد به رفع ایتمی که موجب پنالتی شدن شده است بپردازید.

ایا طراحی سایت شما به واسط الگوریتم پنگوئن پنالتی شده است و یا اینکه الگوریتم پاندا موجب پنالتی و جریمه شدن شما شده است. گوگل وب مستر می تواند کمکی در خصوص به شما نماید زیرا که اغلب گوگل پیامی به صاحب طراحی سایت می فرستد تا مشکلاتی که از لحاظ سئو سایت و بهینه سازی سایت ایجاد می گردد را گوش زد نماید و همچنین موارد رفع آن را نیز بیان می نماید.

بیشتر بخوانید : سئو چیست ؟

پنالتی پنگوئن گوگل

اگر پیامی در این خصوص در وب مستر دریافت ننموده اید وضعیت بک لینک های خود را آنالیز نمایید. حجم بک لینک ها و نیز کیفیت لینک ها را مورد بررسی نماید. بک لینک ها عامل اعتبار دهنده به طراحی وب سایت ها می باشد و حال تولید بک لینک های بی کیفیت در حجم بالا می تواند اعتبار دهنده منفی باشد. رفع این مورد یعنی چک نمودن بک لینک های تولیدی اقدامی در این جهت می باشد.

پنالتی پاندا گوگل

الگوریتم پاندای گوگل محتوای تولید شده در طراحی وب سایت را بررسی می نماید. اگر محتوای درج شده در طراحی سایت شما کپی باشد ممکن است الگوریتم پاندای گوگل پنالتی و جریمه نماید. بدین معنا برداشتن محتوای کپی شده می تواند کمکی در این جهت رفع آن می باشد.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید