سئو

بهبود رنکینگ سایت ونقش آن در سئو

نوشته شده توسط sepanta

بهبود رنکینگ سایت

4 تکنیک جدید گوگل برای بهود رنکینگ سایت

اگر بخواهیم به بحث رنکینگ و رتبه بندی‌هایی که توسط گوگل انجام می‌شود نگاهی داشته باشیم فاکتور یا عوامل موثری را باید در نظر گرفت، اما همه این عوامل اهمیت یکسانی ندارند و برخی نسبت به سایرین مقدم تر هستند. از آن جایی که الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ مشابه با هر سال تغییر کرده است لازم است که  با ۴ نکته در در مورد رنکینگ سایت آشنا شوید.

 

محتوا ارزش کلیدی دارد
اگر سئو۱۰ بخش داشته باشد ۷ بخش آن توسط محتوا بهینه تامین می‌شود. اما نه هر محتوایی . گوگل به دنبال مطالب جدید و دسته اول می به همین خاطر هست که گوگل تمرکز خود را بروی کلمات کلیدی کاهش داده است.
الگوریتم مگس خوار  یکی از ابزار هایی می باشد که گوگل با استفاده از آن محتوای سایت شما را بررسی میکنید و به تجزیه و تحلیل مفهموم آن می پردازد.

نسخه موبایل
امروزه بیشترین حجم بازدید از صفحات با استفاده از گوشی های همراه می باشد به همین خاطر گوگل نیز در بررسی و امتیاز دهی به سایت ها سایت هایی را بیشتر مد نظر قرار میدهد که نسخه موبایل مناسبی دارند .
نسخه موبایل سایت بهینه
کنسول جستجو گوگل، آنالیزگر‌های سرعت و ابزار‌های تست داده در ساختار اپلیکیشن یا نسخه موبایل به شما کمک می‌کنند بهینه بودن نسخه موبایل وب سایت خود را بسنجید و به این شکل رنک وب سایت خود را بهبود دهید.

سئو سایت در شیراز

بک لینک ها هنوزم برای سئو مهم هستند
هر فردی از اهمیت بک لینک در سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی سایت آگاه هست .سخت گیری گوگل هم در مورد بک لینک ها شدیدتر شده است. گوگل دیگر به تعداد زیاد بک لینک اهمیت نمیدهد بلکه بک لینک های را مهم می داند که مدت ماندگاری خوبی داشته باشند و همچنین از تنوع خوبی برخوردار باشند.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید