سئو

نقش کلمات کلیدی در سئو

نوشته شده توسط sepanta

نقش کلمات کلیدی در سئو

یک کلید واژه در متن ، یک کلمه خاص یا عبارت که محتویات یک صفحه وب را توصیف میکند. کلمات کلیدی در نظر گرفته شده به عنوان کلید های میانبر است که خلاصه از کل صفحه را ارائه می کند. کلمات کلیدی به صورت بخشی از ابرداده هستند و کمک می کنند به موتورهای جستجو در جهت رسیدن بهتر به پرس و جو های مورد نظر.
برخی افراد شروع به سوء استفاده از ابرداده کلمه کلیدی کردند، و برای رتبه بندی در جستجو به طور کاملا نامربوط از کلمات در متن استفاده نمودند. به همین دلیل، اهمیت کلمات کلیدی در بهینه سازی موتور جستجو تا حد زیادی کاهش یافته. کلمات کلیدی مسلما هنوز هم یک عامل مهم می باشد، اما آنها تنها عامل سئو سایت نیستند.
مکان کلمات کلیدی
کلمات کلیدی باید در متا تگ کلمات کلیدی قرار داده شود :


(<meta name=”keywords” content=””>

موتورهای جستجو با استفاده از عنوان و توضیحات META یک عنوان خلاصه ای از آنچه در صفحه است،را می فهمند در ضمن کلمات کلیدی باید در سراسر محتوای صفحه استفاده شود.
طریقه انتخاب کلمات کلیدی
لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر خودتان تهیه کنید.از منابع مختلف به جمع آوری کلمات کلیدی و ایده گیری برای کلمات استفاده کنید،در این راه سایت های رقبا بهترین گزینه برای شما هستند.از غلط های املایی کاربران هم استفاده کنید.
ابزار آنلاین برای کلمات کلیدی
این نوار ابزار کلمات فارسی را بخوبی پشتیبانی می کند،و پیشنهاد های خوبی را هم بشما ارائه می کند.
http://adwords.google.com/

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید