سئو

ایجاد مطالب سئو شده

نوشته شده توسط sepanta

در این مقاله سعی کردم به شما یاد بدم چطور یک پست یا مطلب سئو شده در سایت خودتون ایجاد کنید

اصولاً موتورهای جستجو اولین چیزی که براشون مهمه مطالب و لینک های شماست . چون قراره مطالب ایندکس بشن و در نتایج جستجو ظاهر بشن . بنابراین باید سعی بشه تا حد امکان این موارد برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه باشه . مواردی رو که عنوان میکنم رو مطمئناً در اکثر سایت های سئو خوندید اما جا داره باز هم روش تاکید بشه تا به اهمیت اون پی ببرید .

ایجاد مطالب سئو شده

ایجاد مطالب سئو شده

تغییر استایل کلمات کلیدی :
فرض کنید میخواید در مورد موضوعی مطلب بنویسید . شما باید در مطلبتون (که به دلیل اهمیت متن باید حجم قابل توجهی داشته باشه) چند کلمه کلیدی در مورد موضوع مورد بحثتون انتخاب کنید و اونها رو از سایر مطالب با استایل دهی متمایز کنید . بهترین حالت اینه که از تگ های h استفاده کنید . اما میتونید از bold کرددن ، تغییر رنگ ، زیر خط دار کردن و . . . استفاده کنید .
استفاده از کلمات کلیدی در عنوان :
بهترین حالت سئو کلمات کلیدی اینه که حتماً چند تا از کلمات کلیدی شما در عنوان مطلب قرار داده شده باشه . پس سعی کنید عنوانی برای مطلبتون انتخاب کنید که شامل چند کلمه کلیدی خوب باشه تا بتونه بازدید خوبی جذب کنه .
تکرار ممنوع :
اشتباه نکنید …!! استفاده پست سر هم و تکرار بیش از حد کلمات کلیدی نشون دهنده مطلب دستکاری شده برای خوشایندی موتورهای جستجو هست و نه کاربر- پس میتونه عواقب بدی برای سایتتون داشته باشه .
لینک سازی :
یکی از موارد مهم برقراری ارتباط لینک وار بین مطالب مشابه هست . شما در این باره چند راهکار دارید . اگر مطالب مشابهی با موضوعات مشابه دارید میتونید کلمات کلیدی اون مطالب رو هم در این مطلب جدید به کار ببرید و با توجه به شباهت کلمات کلیدی اون کلمه کلیدی رو لینک کنید به مطلب قبلی . برای روشن شدن موضوع مثالی میزنم . فرض کنید در مورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس پستی رو قبلاً منتشر کردید . حالا میخواید در مورد افزونه های وردپرس مطلب بنویسید . با توجه به اینکه کلمات کلیدی وردپرس ، سیستم مدیریت محتوای وردپرس و . . . بصورت مشترک در دو مطلب قرار دارند میتونید از این عبارات در متنتون استفاده کنید و یکی دو لینک به مطلب قبلیتون بدید . همچنین میتونید چند کلمه کلیدی رو به خود پست جدید و یا صفحه اصلی سایت لینک بدید . اما مورد اولی بیشتر پیشنهاد میشه .

ایجاد مطالب سئو شده
لینک های ورودی و خروجی :
سعی کنید در صورتی که از سایت دیگری مطلبی نقل میکنید حتماً به اون سایت لینک بدید . البته در این کار دقت کنید . سعی کنید بجای تبادل لینک دو طرفه قدیمی و منسوخ شده (منسوخ که شده هیچ جدیداً جریمه هم میشید) از لینک دهی داخل متن به موضوعات مشابه سایت های دیگه لینک بدید . گوگل لینک دادن داخلی مطالب رو دوست داره و اینکه شما به سایتی لینک میدید درسته که از رنک شما ممکنه چیزی به طرف مقابل برسه اما این نکته رو مد نظر داشته باشدی که گوگل شما رو نسبت به رعایت کپی رایت و لینک ارجاع به منبع تحسین میکنه و اعتبار سایت شما رو بالا میبره . اما همون طور که گفتم نباید زیاده روی شه و سایت شما کپی بردار محض به نظر بیاد . رعایت اعتدال همیشه بهترین حالته .

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید