سئو

سئو سایت و الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

نوشته شده توسط sepanta

سئو سایت و الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

الگوریتم مرغ مگس خوار HummingBird گوگل هدف خود را حذف سایت های تبلیغاتی و اسپمی قرار داده است. اصول سئو سایت در جهت تطبیق سایت با الگوریتم های گوگل به کمک می آید تا تبلیغات و هرگونه آیتمی که موجب اسپم خوانده شدن سایت شود را حذف نماید. الگوریتم مرغ مگس خوار در سال 2010 به روز رسانی شد و به واسط آن سایت های تبلیغاتی که در آن بنرها در حجم بالا با لینک های خروجی متعدد وجود داشتند، به عنوان سایت اسپمی شناخته شدند.

سئو

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل با انتشار خود سایت هایی که بنرهای تبلیغاتی مختلف را در حجم نسبتا بالا درج نموده بودند و به واسط آن لینک های خروجی متعددی را گذاشته بودند به عنوان سایت اسپمی شناخته شدند و از جایگاه سئو سایت خود را از دست دادند. در واقع به واسط الگوریتم مرغ مگس خوار ، گوگل در جهت رضایتمندی بیشتر کاربران خود که تمایل به مشاهده بنرهای زیاد و سنگین ندارند عمل نموده است. کاربر زمانی که به سایتی مراجعه می نماید به طبع با هدف و خواسته مشخصی که در جهت نیاز اوست وارد می گردد.

اینجا بخوانید : سئو سایت چیست

حال اگر با سایتی که در کنارش بنرهای تبلیغاتی فراوان وجود دارد روبه رو گردد نوعی عدم رضایت بوجود خواهد آمد و از این رو گوگل برای رضایتمندی کاربران خود ، بنرهای تبلیغاتی فراوان که حجم بالایی برای بارگذاری و لود خواهند داشت و نیز اینکه به سایت های مختلف لینک می گردد را با امتیاز منفی رو به رو می نماید و از نظر سئو سایت و بهینه سازی سایت رنک مناسبی نخواهد داد.
سئو سایت و الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

عملکرد سئو در مقابل الگوریتم مرغ مگس خوار

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا ، اصول سئو سایت چگونه می تواند بهینه سازی سایت شما را در مقابل الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل انجام دهد. بدین منظور شاید امری که در بسیاری از سایت های تبلیغاتی دیده می شود این باشد که لینک به سایت خروجی را محدود نمایید و یا اینکه از صفحه اصلی به صورت ریدایرکت شده اعمال نمایید. لینک نوفالو نیز می تواند اثر مثبتی در روند سئو سایت شما داشته باشد. حجم فایل بنر را نیز مورد توجه قرار دهید و از ایجاد فایل بنر در حجم بالا پرهیز نمایید.

 

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید