بازاریابی

9 تکنیک برای بازار یابی موفق

نوشته شده توسط sepanta

9 تکنیک برای بازار یابی موفق

از آیپد و لپ تاپ استفاده کنید

در حالی که برخی سخنرانی‌های مختلف انجام می‌دهند من همواره از لپ تاپی که پشت آن اسم شرکت درج شده است در زمان سخنرانی استفاده میکنم که یک نوع تبلیغ برای مخاطبان است. همواره کاوری روی آیپد می‌گذارند تا کسی فرصت اینکه بداند من چه کار می‌کنم و برای کدام شرکت کار می‌کنم را از دست ندهد.

صفحه مانیتور

همواره توصیه می‌کنم که در زمان ارائه موضوعی صفحه مانیتور کامپیوتر به لوگو و یا اطلاعات شرکت آراسته شود که در این صورت عکس و لوگوی شرکت می‌تواند معرف خوبی باشد و موجب جذب مشتری خواهد شد.
شبکه‌های اجتماعی

استفاده از شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروزی که همه به نوعی درگیر آن هستند می‌تواند طرح خوبی برای کار و شرکت‌ها باشد حتی اگر شما بخواهید صفحات شبکه‌های اجتماعی را تنها به صورت فردی استفاده کنید. می‌توانید در این شبکه‌ها عکسی از شرکت و توضیحاتی درباره کار خودتان را منتشر کنید.

رویداد های اجتماعی

حضور در اتفاقات سطح بالایی که رسانه‌ها و تصمیم‌سازان ترتیب می‌دهند می‌تواند شما را با محیط‌های عمومی درگیر کند و نفوذ شما را درباره مسائل اقتصادی بیشتر کند.

ورود به شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی معمولاً فرصت‌های خوبی برای توزیع اطلاعات و منابع پیشنهاد می‌دهند و همچنین خدمات و محصولات شما را می‌فروشند. بنابراین شما می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به صورت رایگان و در زمان محدود بفروشید بنابراین می‌توانید یک صفحه جداگانه‌ای را با شماره تلفن و پاسخ مستقیم به مشتریان درست کنید.

ورود آنلاین

مراجعه هر مشتری و یا بازدیدکننده‌ای به مغازه شما می‌تواند باعث شود که شما پاسخ‌هایی را به آنها بدهید بنابراین پاسخ مثبت به مشتری‌ها می‌تواند نشان‌دهنده توجه شما به مشتری‌ها باشد و پاسخ منفی نشان خواهد داد که شما تحمل انتقاد مشتری‌ها را ندارید بنابراین فرصت پاسخ دادن به مشتری‌‌ها را به منظور فروش بهتر از دست ندهید. طوری پاسخ دهید که شرکت شما را ارزشمند نشان دهد و این بهترین راه بازاریابی است.

استفاده از تصاویر ویدیویی

استفاده از ویدیو در سال‌های گذشته مرتب افزایش یافته و مطالعه اخیر نشان می‌دهد که جمعاً ۷۵ درصد از ترافیک‌های موجود طی دو سال گذشته از طریق ویدیوی آنلاین برطرف می‌شود. مفهوم آن این است که اشکال سنتی بازاریابی همانند ایمیل مستقیم و ایمیل بازاریابی نیازمند توجه به ویدیو است تا به نوعی بتواند توجه مشتریان و کاربران را جلب کند.

 

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

یک نظر بگذارید