سئو

نقش سئو در اینستاگرام

نقش سئو در اینستاگرام
نوشته شده توسط sepanta

در حدود ۱ میلیارد کاربر فعال به صورت ماهانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد  و از طرف دیگر  پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی در ایران می باشد البته این بیشتر به لطف فیلتر شدن تلگرام نیر می باشد. که باعث افزایش کاربران اینستاگرام و واتشاپ شده است.

نقش سئو در اینستاگرام رابطه مستقیم با ساخت هش تگ و همچنین میزان امتیاز و فالور های هر شخص دارد.

نقش سئو در اینستاگرام 2019

مطمئن شوید که پروفایل محصول تان را در اینستاگرام کامل کرده باشید. مثل تمام شبکه های اجتماعی دیگر مهم است که عکس های مناسبی ضمیمه ی پست های تان کرده باشید.

بسیاری از افراد مستقیما به سایت شما نمی روند. استفاده از اینستاگرام بیشتر برای محصولات بصری توصیه می شود. از هشتگ استفاده کنید. استفاده از هشتگ و کلمات مرتبط با برندتان می تواند در یافتن برندتان توسط افراد کمک کند.

همچنین می توان جوین بودن اینستاگرام با گوگل پلاس شخص رو هم با تاثیر دانست.

همه از جذابیت بیش از اندازه شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباط آنلاین در حال حاضر اطلاع داریم. آمارها نشان می‌دهند که بیش از 85 درصد مردم در ایران شب‌ها با گوشی همراه خود به خواب می‌روند.

این موضوع اگر چه حاکی از نکات منفی بسیاری است، اما می‌توان از آن استفاده‌های مثبتی نیز به عمل آورد. از این محبوبیت می‌توان در جهت بازاریابی و نشان دادن هر چه بیشتر محصولات و خدمات خود یا افزایش بازدید کننده سایت و سئوی سایت خود استفاده نمود.

در زیر چندین روش برای بازاریابی با اینستاگرام  و کسب درامد از اینستاگرام را توضیح خواهیم داد:

1- آدرس سایت خود را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید. حتی اگر سایتی نداشتید آدرس پروفایل گوگل یا لینکداین یا فیس بوک خود را درج کنید تا مخاطبانتان را به سمت آن صفحات هدایت کنید.

نقش سئو در اینستاگرام

نقش سئو در اینستاگرام

2- عکس‌های در صفحه خود قرار دهید تا توجه مخاطبان را جلب کند. در میان انبوه عکس‌های قرار داده شده، عکس شما باید خصوصیتی داشته باشد که بازدید کننده روی آن توقف کرده سپس به سمت فالو کردن از شما پیش برود.

3- در توضیحات پروفایل خود به جای درج اطلاعات کلیشه‌ای و توضیح مشخص کسب و کار خود، از جملاتی استفاده کنید که بازدیدکننده را وادار به دنبال کردن شما کند. مثلا بنویسید که چنین محصول و خدماتی را در کنار نکات مهم روانشناسی استفاده از آن در سایت شما پیدا خواهند کرد.

4- چنانچه تخفیف یا فروش ویژه‌ای دارید آن را فقط و فقط در پروفایل اینستاگرام خود نوشته و از ارائه آن در سایتهای دیگر خودداری کنید.

5- اگر مطالبی دارید که در تمامی سایتها انتشار می‌دهید، گاهی مطلبی انحصاری نیز در اینستاگرام خود قرار دهید.

نوشتن یک مطلب سئو شده

6- عکس پروفایل خود را هر ماه تغییر دهید تا برای دیگران تازگی داشته باشد و پروفایلتان کهنه و تکراری نشود. با این کار از دید تلگرام نیز کاربر فعال‌تری به شما می‌آیید که باعث می‌شود عکسهای شما بیشتر در نتایج جستجو قرار گیرد. برای این کار مثلا زمینه لوگوی خود یا حالت قرار گرفتن آن را تغییر دهید یا جمله‌ای به آن اضافه کنید.

7  پیج خود را با وصل نمودن به فیس بوک تجاری کنید که تاثیر خوبی بروی بازدیدکننده های شما دارد و آمار دقیق تری در مورد پست های شما در اختیارتان قرار می دهد.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

  • همه از جذابیت بیش از اندازه شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای ارتباط آنلاین در حال حاضر اطلاع داریم. آمارها نشان می‌دهند که بیش از 85 درصد مردم در ایران شب‌ها با گوشی همراه خود به خواب می‌روند. این موضوع اگر چه حاکی از نکات منفی بسیاری است، اما می‌توان از آن استفاده‌های مثبتی نیز به عمل آورد. از این محبوبیت می‌توان در جهت بازاریابی و نشان دادن هر چه بیشتر محصولات و خدمات خود یا افزایش بازدید کننده سایت و سئوی سایت خود استفاده نمود.

یک نظر بگذارید