سئو

سئو حرفه ای سایت – آموزش سئو حرفه ای

نوشته شده توسط sepanta

در این پست قصد داریم شما را با معنی سئو و درک درستی از سئو حرفه ای سایت آشنا کنیم .

سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. تولید کردن صفحات وب که برای موتورهای جستجو فریبنده و جذاب بوده  و با امنیت و اطمینان از اینکه سایت شما به نحوه در خور و پسندیده ای مکان  خود را در موتور های جستجو پیدا کرده است.در این شکل سایت به روش درستی با موتورهای سرچ و جستجوکننده اینترنت تعامل پیدا کرده است.به روز و بهینه کردن صفحات وب و اینکه در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ مانند گوگل بیشترین امتیاز را داشته باشند. اهمیت این موضوع از انجا ناشی می شود که اکثرا مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند. و می توان گفت سئو به مهندسی معکوس الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجوگر گفته می شود.

وبسایت شما ممکن بزرگ باشد و محتوایی بسیار مفید داشته باشد، ولی اان طور که باید بازدید کننده نداشته باشد.

همچنین ممکن است بازدید کننده خوبی داشته باشید ولی آن طور که باید خرید از سایت انجام نشود.

اگر بازدید خوبی دارید اما هدفی که از سایت دارید؛ اعم از فروش محصولات و خدمات؛ آن طور که باید برآورده نمی شود نشان دهنده ان است که کلماتی که برای بهینه سازی انتخاب شده اند، مناسب و هدفمند نبوده اند. در این حالت شما تمام مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید و ممکن است این افراد دیگر وارد سایت شما نشوند و این موضوع تاثیر منفی روی کار شما خواهد داشت.

پس علاوه بر لزوم اعمال سئو سایت حرفه ای روی وبسایت، بحث انتخاب صحیح کلمات کلیدی اهمیت زیادی دارد.

 سئو حرفه ای

ساختار سئو حرفه ای سایت شامل موارد زیر می باشد:

  • سئو فنی

ساختار سایت می تواند میزان سختی و راحتی کرال شدن و ایندکس شدن صفحات سایت توسط گوگل را تعیین کند.

  • سئو On-page

استفاده از عناصری مانند کلمات کلیدی و تگ های html در شیوه صحیح که به افزایش ترافیک گوگل به سایت شما کمک می کند.

  • سئو Off-page

این سه سطح باید در یک پروژه بهینه سازی حتما مدنظر قرار بگیرید.

شما یک سئو یک بعدی نمی خواهید، بلکه به مجموعه ای نیاز دارید که از هر سه زاویه برای به حداکثر رساندن موفقیت شما استفاده کند.

سئو سایت در شیراز

         دانش سئو سایت

سئو سایت امروزه نیاز به درک عمیق مسائل بازاریابی و موتورهای جستجو دارد.

همچنین کسی که در این زمینه کار می کند باید به رفتار افراد، نژاد و فرهنگ های خاص آشنا باشد، جشم انداز وسیعی از شبکه های اجتماعی داشته باشد،            اصول بهینه گرافیک سایت را بداند و بتواند ترافیک سایت را تجزیه و تحلیل کند و با انواع زبان های طراحی و پیاده سازی سایت آشنا باشد.

همچنین با مباحث محتوا، محصول و مدل های کسب و کار کاملا اشنا باشد.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید