موفقیت

5 نکته طلایی کارآفرینان موفق

نوشته شده توسط sepanta

5 نکته طلایی کارآفرینان موفق

وجه مشترک کارآفرینان موفق چیست؟

آنها چه کارهایی می‌کنند که کارآفرینانِ پر‌تلاش نمی‌کنند؟

اگر می‌توانستیم فرمول جادویی آن را پیدا کنیم آنوقت می‌توانیم تصور کنیم که باندازه آنها به موفقیت می‌رسیدیم.

البته، یک فرمول جادویی برای اطمینان از بقای کسب‌وکار شما وجود ندارد، با این حال، مطالعات جدیدی روی بیش از 2000 کارآفرین صورت گرفته تا مشخص شود آنهایی که موفق شدند در حالت کلی چه کارهایی را با چه تفاوتی نسبت به کسانی که شکست خوردند انجام دادند.

1

1 . مالکین کسب‌وکارهای موفق برای زندگی شخصی خود وقت می‌گذارند.

به غیر از کارآفرینان پُرکاری که تمام‌وقت مشغول کار هستند و جلوی میز کار خود می‌خوابند، موفقیت در کارآفرینی در واقعیت طور دیگریست. تقریباً 6 تا از 10 نفر پاسخ‌دهنده (58 درصد) اعتقاد دارند که گذراندن وقت با افراد خانواده در ساعات عصر برای موفقیت‌شان در تجارت بسیار حیاتی است، و 53 درصد پاسخ دادند که برای آنها اختصاص وقت در آخر هفته برای خانواده‌شان اهمیت بالایی دارد.

2 . مالکین کسب‌وکارهای موفق امور مالی را با دقت مدیریت می‌کنند.

در این مطالعه مشخص شد که یکی از بارزترین مسائلی که موجب شکست کسب‌وکارها می‌شود سوء‌مدیریت در امور مالی است که سبب گردش ضعیف مالی و عدم تامین سرمایه است. کمی وقت بگذارید و مقدمات علم حسابداری و دفترداری را بیاموزید – حتی اگر مدیریت مالی شما را دیگران انجام می‌دهند هم نیاز به آموختن اصول اساسی این رشته دارید که در این صورت می‌توانید نظارت بهتری بر کار آنها داشته باشید.

امروزه نرم‌افزارهای حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک امور حسابداری چند ساعته را به چند دقیقه تقلیل داده و آسان می‌کنند، پس سعی کنید حتماً از این ابزار مفید استفاده کنید.

تقریباً 6 تا از 10 کسب‌وکار کوچک و موفق می‌گویند که از نرم‌افزار برای مدیریت مالی استفاده می‌کنند. در مقابل فقط 14 درصد از کسب‌وکارهای شکست‌خورده از این امکانات استفاده می‌کردند.

3 . مالکین کسب‌وکارهای موفق تمایل به سرمایه‌گذاری در جهت بهبود و توسعه تجارت خود دارند.

مالکین کسب‌وکارهای کوچک و موفق وقتی‌که لازم باشد درآمد خود را در شرکت‌شان سرمایه‌گذاری کنند از هیچ چیز مضایقه نمی‌کنند. علاوه بر نصب نرم‌افزار حسابداری، در زمینه‌های دیگری مثل بازاریابی/تبلیغات و بهبود خدمات مشتری هم هزینه می‌کنند.

4 . مالکین کسب‌وکارهای موفق به قدرت تکنولوژی واقف هستند.

بیش از 86 درصد از کارآفرینان موفق در این تحقیقات عنوان می‌کنند که از تکنولوژی برای خلاقیت و بهره‌وری بالاتر پرسنل شرکت‌شان سود می‌برند. محبوب‌ترین نوع تکنولوژی یعنی اپلیکیشن‌های تجاری، توسط تقریباً نصف آنها (49 درصد) استفاده می‌شود. تقریباً یک سوم (32 درصد) از تکنولوژی تراکنشهای تلفن همراه برای تبادل مالی استفاده می‌کنند، و بیش از یک چهارم (26 درصد) از ابزارهای طراحی و برنامه‌ریزی تجاری استفاده می‌کنند. علاوه بر این، مالکین کسب‌وکارهای موفق و کوچک از تکنولوژی برای برقراری تعادلی بین کار و زندگی شخصی خود بهره می‌جویند. با اینکه آنها ارزش بالایی برای خانواده و وقت خود قائل هستند، ولی فقط 29 درصد از آنها گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ خود را در خارج از ساعات کاری خاموش می‌کنند.

5 . مالکین کسب‌وکارهای موفق از کمک گرفتن ابایی ندارند.

کارآفرینان موفق در این مطالعه از شبکه پشتیبانی شامل اعضای خانواده، حسابداران، مشاوران و مربیان کمک می‌گیرند. یک سوم از کارآفرینان موفق می‌گویند که به مشاوران اعتماد دارند، در مقایسه با آمار 14 درصدی از کسانی که شکست خورده بودند.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید