سئو

تکنیک های بهبود سئو سایت

نوشته شده توسط sepanta

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه . امروز قصد دارم چند نکته مهم در مورد سئو یک سایت وردپرسی رو به شما بگم امیدوارم مورد قبول شما واقع بشه.

زمانی که وبسایت وردپرسی خود را راه‌اندازی میکنید باید بدانید برای موفقیت در زمینه‌کاریتان راهی پر پیچ و خم دارید، برای اینکه بتوانید سریعتر به هدف خود برسید باید از موتورهای جستجو کمک بخواهید، سئو به معنای بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو میباشد. یک سایت وردپرسی انعطاف بیشتری در زمینه بهینه‌سازی دارد. در این مقاله از سایت ماندگار وب پنج روش برای بهبود سئو سایت وردپرس را به شما آموزش میدهیم :

کدهای HTML جایگزین کدهای PHP :

زمانی که کدهای php را در قالب وبسایت خود قرار میدهید، باید بدانید که به ازای هر کد پی‌اچ‌پی یک درخواست به سمت سرور ارسال میشود تا اطلاعات را دریافت کند، زمانی که تعداد درخواست‌ها بالا برود بر مدت زمان بارگذاری سایت شما نیز اثر میگذارد برای مثال، شما میتوانید کدهای HTML را جایگزین کدهای PHP در زمان ادرس دهی به فایل‌های جاوا اسکریپت یا تصاویر،کنید و تعداد درخواست هایتان را تا‌حدودی کم کنید.برای بررسی تعداد درخواست‌ها و زمان آنها میتوانید از ابزار PINGDOM استفاده کنید.

تکنیک های بهبود سئو

تکنیک های بهبود سئو

ساختار مناسب لینک‌ها (پیوندهای یکتا) :

در سئو اگر محتوا را پادشاه بنامیم،لینک بدون شک ملکه است!!! لینک‌ها امتیازی ویژه‌ای به سایت شما میدهند.یک لینک خوب جدا از اینکه باید انکرتکست مناسبی داشته باشد، باید ساختار مناسبی هم داشته باشد. به صورت پیشفرض وردپرس ادرس‌های لینک ها را به صورت post_Id قرار میدهد که شما باید انرا به نام نوشته تغییر دهید (بهتر است نامک را به صورت انگلیسی و یا فینگلیش وارد کنید).

سئو چیست

تکنیک های بهبود سئو

بازتاب‌ها یا PING :

وبلاگ خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن، یادتونه؟ جمله‌ای که اسپمرها بارها برای وبلاگ‌هایی که داشتیم میفرستادن برای کسب بازدید و باخبر کردن شما از مطلب جدیدی که گذاشته‌اند، پینگ یا ping هم همینجوره با این تفاوت که اسپم نیست وردپرس در منوی تنظیمات بخش جداگانه‌ای قرار داده برای پینگ‌ها

به احتمال زیاد bounce rate یکی از فاکتورهای رتبه بندی است.میزان ماندگاری کاربر در سایت به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از انها مطالب مرتبط است.با استفاده از پلاگین related post در وردپرس میتوانید مطالب مرتبط را نمایش دهید.

ثبت نقشه سایت :

محتوای یک نقشه سایت، میزان ادرس و اهمیت یک لینک است که به موتورهای جستجو مطالب مهم را پیشنهاد میکند و موتورهای جستجو از طریق یک نقشه سایت میتوانند لینک‌های مهم را شناسایی کنند.در وردپرس افزونه‌های سئو مانند All in One Search Engine Optimization , YOAST Search Engine Optimization , google xml sitemap نقشه سایت را برای شما ایجاد میکنند، که افزونه xml sitemap دست شما را در تنظیمات نقشه سایت باز میگذارد.

سئو سایت در شیراز

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

  • سلام
    یک سامانه پیامکی داشتم میخواستم با دو کلمه زیر به صفحه اول یا دوم گوگل بیام لطفا چک کنید و هزینه اش رو بهم بگید
    ارسال پیامک
    پنل ارسال اسمس

یک نظر بگذارید