سئو

بهترین سایت ها برای لینک سازی

نوشته شده توسط sepanta

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک های با کیفیت استفاده از سیستم های وبلاگ دهی است. توسط این سیستم ها که اکثر آن ها بک لینک رایگان فالو ارائه می دهند می توانید مطالب وب سایت خود را در آن ها باز نشر کنید و از طریق آن ها بک لینک رایگان دائمی بگیرید.

خیلی از دوستان هم توانایی خرید بک لینک های با کیفیت و قوی را ندارند به همین دلیل به سراغ ساخت بک لینک رایگان می روند. البته رایگان بودن بک لینک ها به هیچ عنوان دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست! خیلی ها فکر می کنند بک لینک پولی فقط در سئو موثر است و ساخت بک لینک رایگان کاری بیهوده است. در صورتی که اصلا اینطور نیست!

تولید محتوای سئو شده

بک لینک های یک سایت چه رایگان باید و چه پولی نشان دهنده اعتبار آن است. اگر به سایت های قدیمی و بزرگ نگاهی انداخته باشید متوجه آن می شوید که بیش از 90 درصد از بک لینک های آن ها رایگان، طبیعی و ساخته شده توسط دیگران است.

پس بک لینک رایگان هم می تواند برای سایت شما مفید و تاثیر گذار باشد. در این مقاله قصد دارم بهترین سایت ها را برای ساخت بک لینک رایگان و قوی به شما معرفی کنم. اگر به دنبال ساختن بک لینک رایگان قوی هستید در این مطلب همراه من باشید.

در این مطلب قرار است لیست سایت های بک لینک رایگان حاوی بک لینک رایگان فارسی، بک لینک رایگان خارجی، بک لینک رایگان واقعی، بک لینک رایگان دولتی، بک لینک رایگان gov و edu با آتوریتی بالای 90 ارائه شود. خبر خوب این است که هر روز این مطلب به روز می شود. یعنی معرفی بهترین سایت ها برای ساخت بک لینک رایگان ادامه دار است. پس پیشنهاد می کنم حداقل هر چند روز یک بار به این صفحه مراجعه کنید.

در این مطلب سعی می کنم سایت هایی را معرفی کنم که تا الان معرفی نشده اند. چه در سیستم های سایت ساز و وبلاگ دهی و چه در فروم ها و دیگر روش های لینک سازی. سعی می کنم بهترین سایت ها برای بک لینک رایگان را به شما معرفی کنم. همینطور چون ساخت بک لینک فالو رایگان از اهمیت بیشتری بر خوردار است سعی می کنم بیشتر سایت هایی را برای ساخت بک لینک فالو رایگان با آتوریتی بالا معرفی کنم.

ساخت بک لینک رایگان در سیستم های وبلاگ دهی

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک های با کیفیت استفاده از سیستم های وبلاگ دهی است. توسط این سیستم ها که اکثر آن ها بک لینک رایگان فالو ارائه می دهند می توانید مطالب وب سایت خود را در آن ها باز نشر کنید و از طریق آن ها بک لینک رایگان دائمی بگیرید.

نکته مهم : برای ساخت بک لینک در وبلاگ ها بهتر است مطالب وبلاگ ها را با مطالبی غیر از مطالب سایت خود به روز نگه دارید و از ساخت بک لینک برای سایت خودتان به صورت مکرر پرهیز کنید. چون در این صورت مشخص می شود همه وبلاگ ها برای خودتان است و لینک ها به صورت دستی ساخته شده اند.

لیست وبلاگ های ایرانی برای ساخت بک لینک رایگان

Blogsky.com

Mihanblog.com

Parsiblog.com

blogfa.com

Persianblog.com

Blog.ir

Tebyan.net

Rasekhoon.net

Avablog.ir

Blogsazan.com

توجه : فعالیت در این سیستم های وبلاگ دهی شدیدا توصیه می شود چون آتوریتی بالایی دارند. سیستم های وبلاگدهی ایرانی زیاد هستند ولی سعی کنید حداقل در همین ها فعالیت داشته باشید.

تنوع لینک ها و نقش آن در سئو سایت

لیست وبلاگ های خارجی برای ساخت بک لینک قوی و رایگان

در سیستم های وبلاگ دهی خارجی هم می توانید مطالب فارسی منتشر کنید اما بعضی از این سرویس ها با زبان فارسی مشکل دارند و به محض دیدن ممکن است بلاگ شما را مسدود کنند. اما سایت های معرفی شده در این لیست کاری به مطالب فارسی شما ندارند و شما با خیال راحت می توانید مطالب تان را به زبان فارسی منتشر کنید و برای سایت خود بک لینک های رایگان و دائمی بسازید.

WordPress.com

launch.joomla.org

blogspot.com

edublogs.org

doodlekit.com

hatenablog.com

eklablog.com

webself.net

over-blog.com

altervista.org

estranky.sk

blog.fc2.com

unblog.fr

توجه : بسیاری از سرویس های وبلاگدهی خارجی زبان پیشفرض شان انگلیسی نیست. برای راحتی کار حتما از دکمه transtale گوگل برای ترجمه استفاده کنید. برای پیدا کردن سیستم های وبلاگ دهی خارجی بیشتر کافی است عبارت “Create Blog” را در گوگل جست و جو کنید. البته این لیست جزء بهترین وبلاگدهی های خارجی با آتوریتی بالا برای ساخت بک لینک رایگان و دائمی است.

لیست فروم های ایرانی برای گرفتن بک لینک

ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت توسط سایت ساز ها

یکی دیگر از روش های ساخت بک لینک رایگان استفاده از سایت ساز ها است. سایت سازهای زیادی در دنیا وجود دارند که دارای پلن رایگان دائمی هستند. از طریق این سایت ساز ها می توانید بک لینک های با کیفیت دائمی برای وب سایت خود بسازید. سایت سازهای ایرانی به جز شاپ فا این قابلیت را ندارند که بتوانید از طریق آن ها بک لینک رایگان بگیرید. در واقع پلن های رایگانی که ارائه می دهند کمتر از 30 روز است و ساخت بک لینک در آن ها موقتی است و فایده ای هم ندارد.

ولی سایت سازهای خارجی زیادی را به شما معرفی می کنم تا بتوانید از طریق آن ها بک لینک رایگان دائمی برای خود بسازید. در اکثر این سایت ساز ها انتشار مطالب فارسی بلامانع است.

wikidot.com

weebly.com

site123.me

e-monsite.com

simpsite.nl

emyspot.com

webs.com

webnode.com

yolasite.com

zoho.com

jimdo.com

webself.net

 

بیشتر بخوانید : تاثیر بک لینک در سئو سایت

ساخت بک لینک رایگان توسط سایت های بازنشر محتوا

یکی از بهترین روش های ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت ساخت بک لینک های محتوایی است. ساخت بک لینک با استفاده از بازنشر محتوا یکی از بهترین کارهایی است که شما در پروسه سئو سایت تان می توانید انجام دهید. این کار به مرور زمان باعث می شود وب سایت شما شناخته شود و لینک سازی از این روش هم اعتماد گوگل را نسبت به سایت شما بالا می برد.

سایت های ایرانی خوبی در این زمینه هستند که شما با انتشار مقالات خود در آن ها و درج لینک منبع به سادگی می توانید برای سایت خود بک لینک بسازید. خاصیت این سایت ها این است که بازدید بالایی در روز دارند و مقالات شما قطعا دیده می شوند. به همین دلیل ورودی سایت تان از طریق بازنشر محتوا در این سایت ها هم ممکن است بالا برود. و این قضیه ارزش بک لینک های شما را بالا می برد.

سایت ویرگول یکی از سایت های خوب محتوایی ایرانی است که شما با عضویت در این سایت می توانید به راحتی مقالات خود را باز نشر کنید و بک لینک رایگان بگیرید. نکته مهم این است که حتما لینک منبع را هم درج کنید. چون امکان دارد مقاله شما تایید نشود!

سایت اخبار رسمی هم به عنوان اولین نیوزوایر بین‌المللی ایران شناخته شده است که هدف اصلیش انتشار اخبار شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی است. در این سایت عضو شوید و با استفاده از پلن رایگانی که دارد مقالات خود را باز نشر دهید. نکته مهم این است که فقط در پروفایل خود در اخبار رسمی می توانید لینک فالو بگیرید. لینک های داخل مقالات نوفالو هستند. ولی مطمئن باشید با انتشار مقالات خود در این سایت بازدید قابل توجهی دریافت خواهید کرد.

بهترین سایت ها برای لینک سازی

معرفی سایت های بازنشر محتوا خارجی برای ساخت بک لینک رایگان

قبل از هر چیز بهتر است بدانید برای بازنشر محتوا در سایت های زیر باید نسخه انگلیسی محتوای خود را بازنشر کنید. بعضی از این سایت ها مطالب فارسی را تایید نمی کنند. این را هم بدانید گرفتن بک لینک رایگان از طریق محتوای انگلیسی به سود شماست. برای ترجمه از گوگل ترنسلیت استفاد کنید. خیلی نگارشش مهم نیست!

bizpr.ca

pen.io

pressreleaselive.com

articlesmaker.com

issuewire.com

leapzipblog.com

smore.com

penzu.com

justpaste.it

telegra.ph

scoop.it

ساختن بک لینک رایگان با سایت های رزومه ساز آنلاین

یکی دیگر از روش های ساختن بک لینک رایگان قوی و دائمی استفاده از سایت های رزومه ساز آنلاین است. از طریق این سایت ها می توانید به صورت آنلاین در یک تک صفحه رزومه خود را بسازید و به اشتراک بگذارید. بسیاری از رزومه ساز ها فیلد مربوط به آدرس وب سایت دارند و بعضی های دیگر هم در داخل توضیحات در چند پاراگراف امکان درج لینک را می دهند.

رزومه سازهای ایرانی برای ساخت لینک مناسب نیستند و اکثر آن ها برای ارائه صفحه ای اختصاصی به شما پول دریافت می کنند. اما رزومه سازهای خارجی پلن رایگان دارند و از طریق آن ها می توانید بک لینک رایگان برای سایت خود بسازید.

لیست چند روزمه ساز آنلاین خارجی برای بک لینک رایگان

resume.io

shriresume.com

resume.com

zety.com

ساخت بک لینک رایگان از طریق سایت های نظر سنجی

از طریق سایت های نظر سنجی آنلاین هم می توانید بک لینک های قوی و با کیفیت رایگان بسازید. این سایت ها علاوه بر نظر سنجی فرم های مسابقه و آزمون آنلاین هم ارائه می دهند. چند سایت ارائه دهنده نظر سنجی آنلاین با آتوریتی بالا را در زیر عنوان می کنم.

surveymonkey.com

surveygizmo.com

smartsurvey.co.uk

freeonlinesurveys.com

ساخت بک لینک رایگان قوی با صفحه ساز ها و فرم سازهای آنلاین

یک سری از سایت های خارجی هستند که ارائه دهنده صفحه ساز های آنلاین اند. یعنی توسط این سایت ها می توانید برای خود صفحه فرود یا لندینگ پیج بسازید. بعضی از این سایت ها ارائه دهنده فرم ساز های آنلاین هم هستند. مثلا فرم ثبت نام در همایش یا رویداد و یا فرم نظر سنجی و … که از طریق این سایت ها هم که آتوریتی دامین بالایی دارند می توانید بک لینک های قوی و دائمی برای خود سایت خود بسازید.

اکثر این سایت ها پلن رایگان دارند یا محدود شده به ساخت چند صفحه برای اعضای عادی هستند. که برای ساخت بک لینک همان یک صفحه ای که رایگان ارائه می دهند برای ما کافی است.

pixeltogether.com

superkobi.com

ontrapages.com

jouwweb.nl

emailmeform.com

123contactform.com

page.tl

brandyourself.com

formsite.com

ساختن بک لینک رایگان در سوشیال بوکمارک ها

یکی از ساده ترین کارها اشتراک مطالب سایت تان در سایت های سوشیال بوکمارک است. آتوریتی این سایت ها به خاطر اینکه مردم زیادی از سراسر دنیا در آن ها فعالیت می کنند بسیار بالاست و شما می توانید بهترین بک لینک ها را از طریق این سایت ها برای وب سایت خود بسازید. به عنوان مثال سایت Reddit دامین آتوریتی 99 دارد و جالب است بدانید لینک فالو هم می دهد! ولی متاسفانه کسی به این سایت ها توجهی نمی کند.

اشتراک تمام مطالب تان در این سایت ها به واسطه ساخت بک لینک هیچ ضرری برای شما ندارد چون گوگل می داند که این سایت ها سایت های اشتراک محتوا هستند و این کار برای همه طبیعی است.

لیستی از شبکه های اجتماعی و سوشیال بوکمارک ها برای ساخت بک لینک رایگان قوی و دائمی

Twitter

ok.ru

vk.com

Pinterest

Mix

Dribble

Delicious

Pocket

Digg

Diigo

Folkd

Reddit

Fark

BizSugar

Slashdot

Pearltrees

Medium

SlideShare

Quora

ساخت بک لینک توسط هاست های رایگان

یکی دیگر از روش های ساخت بک لینک رایگان استفاده از هاست های رایگان است. هاستینگ هایی هستند که فقط هاست رایگان ارائه می دهند. از طریق این سایت ها می توانید به راحتی یک سایت با وردپرس ایجاد کنید و مطالب خود را در آن به اشتراک بگذارید.

جالب است بدانید برای ایجاد سایت در هاست های رایگان نیازی هم به دامین ندارید و می توانید سایت خود را روی ساب دامین همان سایت ها راه اندازی کنید. در این صورت بک لینک های شما روی دامین اصلی که آتوریتی بالایی دارد ساخته می شوند.

لیست هاست های رایگان ایرانی برای ساخت بک لینک

gigfa.com

vcn.ir

zili.ir

ss0.ir

pcshared.com

ساخت بک لینک توسط سایت های اشتراک ویدیو

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک رایگان و با کیفیت استفاده از سایت های اشتراک ویدیوی ایرانی و خارجی است. توسط عضویت در سایت های اشتراک ویدیو از طریق تکمیل مشخصات پروفایل تان می توانید بک لینک رایگان و با کیفیت بگیرید. همینطور با آپلود ویدیو و گذاشتن لینک تان در توضیحات ویدیو نیز در بعضی از سایت های اشتراک ویدیو می توانید بک لینک دریافت کنید. در ادامه لیستی از بهترین سایت های اشتراک ویدیو ایرانی و خارجی قرار دارد.

youtube.com

dailymotion.com

vimeo.com

Aparat.com

namasha.com

namayesh.com

mp4.ir

inet.ir

mihanvideo.com

tamasha.com

dalfak.com

dinook.com

ساخت بک لینک رایگان پروفایلی در سایت های آتوریتی بالا

یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک های باکیفیت و رایگان ساخت بک لینک های پروفایلی است. ساخت بک لینک در این سایت ها بسیار ساده است و فقط با عضویت در آن ها می توانید برای وب سایت تان بک لینک بگیرید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که دامین آتوریتی این سایت ها بالاست و به همین دلیل بهتر است خیلی کم کم در این سایت ها لینک سازی کنید. مثلا هفته ای فقط یک عدد بک لینک از این سایت ها بگیرید.

برای ساخت بک لینک در این سایت ها ابتدا در آن ها عضو شوید. سپس حساب کاربری خود را باید با ایمیلی که برای شما ارسال می شود تایید کنید. وارد نمایه کاربری خود شوید و به قسمت تنظیمات یا ویرایش پروفایل بروید. سپس در فیلد مربوط به آدرس سایت یا در قسمت بیوگرافی می توانید آدرس سایت خود را قرار دهید و لینک خود را ثبت کنید.

https://disqus.com

https://www.ted.com

http://www.livejournal.com

http://www.last.fm

https://soundcloud.com

http://www.deviantart.com

https://about.me

http://myfolio.com

http://www.quora.com

https://klout.com

http://fiverr.com

https://github.com

http://skillpages.com

https://issuu.com

https://www.behance.net

https://www.ask.fm

http://dribbble.com

https://ello.co

http://imgur.com

http://www.instapaper.com

http://www.scribd.com

http://rediff.com

http://reverbnation.com

http://screencast.com

http://sheknows.com

http://siftery.com

 

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید