سئو

بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت در گوگل

نوشته شده توسط sepanta

یکی از بهترین عوامل برای بهبود رتبه‌بندی سایت، بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت از طریق گوگل می‌باشد که برای صاحبان کسب و کار دارای اهمیت ویژه‌ای است. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید باعث بهبود ورودی گوگل شوید. بهبود ورودی گوگل یکی از روش‌ها با هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر است که منجر به ترافیک هدفمند به وبسایت شما می‌شود.

بنابراین باید اصول و قوانینی را در وبسایت خود رعایت کنید تا به سایتی مفید و کاربرپسند تبدیل شوید و از این طریق باعث بهبود بازدید و اعتبار سایت خود شوید. بهبود ورودی گوگل متأثر از عوامل مختلفی می‌تواند بهبود یابد که در ادامه عوامل مؤثر در آن را بررسی می‌کنیم.

بهبود ورودی گوگل و بالابردین بازدید سایت

مطالب وبسایت

تولید مطالب تخصصی؛ سعی کنید مطالبی که برای وبسایت خود انتخاب می‌کنید حول یک موضوع مشخص باشد. به عنوان مثال در زمینه کاری خاص مانند طراحی وبسایت و بهینه‌سازی سایت باشد. دلیل آن این است که گوگل علاقه‌مند به شناسایی مطالبی است که حول کلمه‌های کلیدی بهم مرتبط باشد. در صورتی که زمینه کاری مشخصی نداشته باشید و مطالبی سایت شما تخصصی نباشد، گوگل نیز اعتبار زیادی برای شما قائل نخواهد شد.

کپی مطلب با ذکر منبع؛ در صورتیکه مطلبی را از جایی کپی می‌کنید حتما منبع آن را ذکر کنید. به این دلیل که مطلب کپی می‌تواند رتبه شما را در گوگل پایین آورد، اما سعی کنید همیشه مطالبی جدید مرتبط با موضوع کاری خود ایجاد کنید. کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باعث خواهد شد که امتیاز منفی کسب کنید و از طرف دیگر کاربران نیز اعتبار کمتری برای شما قائل می شوند.

اشتراک‌گذاری مطلب در گوگل پلاس؛ مطالبی را که ایجاد کردید در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید تا در نتایج گوگل ظاهر شوند که می‌تواند کمک کننده بهبود ورودی گوگل باشد. در نظر داشته باشید که اشتراک گذاشتن مطالب، میتواند باعث شود که کاربران جدیدی با مطالب شما آشنا  شوند و از طرف دیگر روباتهای گوگل نیز اعتبار بیشتری برای شما قائل شوند.

بازنشر مطالب قدیمی؛ به دلیل آنکه که قوانین گوگل مدام در حال تغییر است می‌توانید مطالب قدیمی وبسایت خود را که در گوگل رتبه خوبی نگرفته‌اند بر اساس قوانین گوگل دوباره بازنویسی کنید و یا می‌توانید آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا به این طریق گوگل متوجه نشر آنها از طریق این شبکه‌ها شود و رتبه‌بندی بهتری به آنها بدهد. بنابراین این روش هم می‌تواند به بهبود ورودی از طریق گوگل کمک کند.

بروز رسانی مداوم وبسایت؛ در حوزه تخصصی خود آخرین اخبار را منتشر کنید تا به این ترتیب باعث بهبود رتبه خود و در نتیجه بهبود ورودی گوگل شوید. با بروز رسانی مداوم مطالب وبسایت خود می‌توانید به طور غیر مستقیم بک لینک بسازید و همچنین این ویژگی را برای شما دارد که سایتهای معتبر مرتبط با زمینه کاری شما مطلب وبسایت شما را با ذکر منبع منتشر می‌کنند البته برخی وبسایت‌ها مطلب شما را کپی می‌کنند که اینهم در طولانی مدت به معنی اعتبار وبسایت شماست.

لینک دادن به سایت‌ معتبر

در صورتی که به سایت معتبر لینک دهید باعث بهبود ترافیک وبسایت شما خواهد شد. با اینکار می‌توانید لینک هایی را برای وبسایت خود به دست بیاورید. از این طریق افرادی به شما لینک شده و مطالبی شما را به اشتراک می‌گذارند.

رعایت تکنیک‌های سئو سایت در ساختار آدرس صفحه

ساده بودن آدرس؛ در الگوریتم‌های گوگل ساختار URL دارای اهمیت بسیار بالایی می‌باشد که می‌تواند در بهبود وررودی گوگل تأثیر زیادی داشته باشد. یکی از توصیه‌هایی که گوگل برای ساختار آدرس کرده است ساده بودن URL است. بدان معنا که به جای به کار بردن تک تک کلمات در آدرس، از کلمات کلیدی مؤثر در سئو سایت استفاده نمایید.

عنوان با URL لازم نیست یکی باشد؛ نکته‌ای که باید در URL به کار برد این است که نباید دقیقا با عنوان مطلب یکی باشد به این دلیل که ممکن است عنوان دارای کاراکترهای زیادی باشد و طولانی باشد، اگر همان را دقیق در URL به کار ببرید خوانایی آن کاهش یافته و معمولا آدرس صفحه‌هایی با طول کوتاه باعث ورودی مناسبی از گوگل می‌شوند.  همچنین استفاده از کلمات کلیدی در URL باعث بهبود ورودی گوگل می‌شود.

تفاوت URLها با هم؛ نکته دیگری که در ساختار URL باید دقت کنید استفاده از یک URL برای موضوع خاص است. اگر شما مطالبی گوناگون برای یک موضوع تولید کنید ممکن است گوگل به دلیل شباهت زیاد URLها با هم مطالب را کپی در نظر گرفته بنابراین در بهبود ورودی گوگل تأثیر منفی داشته باشد.

 سئو سایت در شیراز

 ریسپانسیو بودن سایت

با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند رشد بسیاری را داشته و بیشتر کاربران جستجوهای خود را از طریق موبایل انجام می‌دهند بنابراین باید وبسایت ریسپانسیو طراحی کنید. ریسپانسیو بودن وبسایت می‌تواند کمک به بهبود وروردی گوگل کند. در صورتی که علاقمند هستید بیشتر در مورد سایت های ریسپانسیو اطلاعات داشته باشید، مقاله مزایای طراحی سایت ریسپانسیو را مطالعه نمایید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

2 Comments

یک نظر بگذارید