سئو

افزایش بازدید سایت ، جذب ترافیک ، افزایش فروش

نوشته شده توسط sepanta

راهکار های افزایش بازدید سایت و جذب ترافیک برای وبسایت.

جهت افزایش بازدید سایت جذب ترافیک سایت به عنوان موضوعی قابل تامل برای صاحبان سایت مطرح می گردد. طراحی سایت حرفه ای که در آن گرافیک حرفه ای کار شده باشد تا زمانی که توسط کاربران دیده نشود نمی تواند کارایی لازمه را برای شما داشته باشد و به سودمندی لازمه برسد.

سئو سایت با نمایش سایت شما براساس کلمات کلیدی خاص می تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما هدایت نماید و نقطه ویژه دیگر اینکه ترافیک هدایتی به سمت سایت شما مناسب ترین جامعه هدف می باشند زیرا که به واسط نیاز و خواسته خود کلمه کلیدی را در موتورهای جستجو درج می نمایند و برای رفع نیاز خود وارد سایت شما می شود.

در ادامه به نقش سئو سایت در جذب ترافیک خواهیم پرداخت.

المان های سئو برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت و جذب ترافیک

افزایش بازدید سایت و جذب ترافیک

نقش سئو سایت در جذب ترافیک

موتورهای جستجو به ویژه گوگل به عنوان قدرتمندترین بازاریابان اینترنتی شناخته می شوند که بی شمار کاربر را به سمت سایت ها هدایت می نمایند.

کاربران نیاز و خواسته خود را در قالب کلمات کلیدی در موتورهای جستجو درج می نمایند و به لیستی از سایت ها در این زمینه دست خواهند یافت.

با پیاده سازی اصول سئو سایت شما خواهید توانست خود را در این لیست قرار دهید و در نتیجه ترافیکی از کاربرانی که نیازی در این راستا دارند را به سمت سایت خود هدایت نمایید.

اینجا بخوانید>> قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

در واقع مبحث برجسته در سئو سایت این می باشد که ترافیک هدایت شده جامعه هدف مناسب با کسب وکار شما می باشد. علاوه بر این با نمایش سایت خود در نتایج جستجو می توانید نام تجاری و برند خود را معرفی نمایید که این زمینه برندسازی خود آورنده ترافیک بالایی خواهد بود.
المان های سئو در جذب ترافیک

سئو سایت در المان های خود بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی ، ویدیو مارکتینگ را دارد که تمامی اینها به واسط عملکرد خود می توانند هدایت ترافیک را منجر گردند.

تولید محتوا در راستای کسب وکار خود که با عنوان بازاریابی محتوا بیان می گردد می تواند در نمایش سایت شما به واسط تیتر و سوالات خاص موثر باشد و همچنین در کنار آن از المان های اساسی سئو سایت تلقی می گردد.

همچنین اینکه اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی می تواند ترافیک بالایی را به سمت سایت شما هدایت نماید و نیز در کنار آن لینک گذاری موجب تقویت سئو سایت شما می گردد. ویدیو مارکتینگ نیز با تولید فایل ویدیویی در راستای کسب وکار شما اجرا می گردد که با درج لینک می تواند اثرگذاری در سئو سایت شما داشته باشد.

تکنیک های طلایی افزایش بازدید

بروز رسانی محتوا

تازه‌سازی محتوا یکی از روش‌های هک سئو است که خیلی‌ها برای بالا بردن بازدید سایت از آن استفاده می‌کنند. اصولا در این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحات سایت خود حذف کنید و به جای آن بخش‌های جدید با محتوای مرتبط داشته باشید.

ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این است که از کاربران بخواهید نظرات یا نقد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرات بنویسند.

در این حالت گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه می‌توانید با انتشار دائمی و مستمر بازخورد کاربران و خریداران، محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید.

 

انتشار محتوا در قالب ویدیو

محتوای ویدیویی را باید بهترین نوع محتوا برای تعامل با مخاطبان بدانیم. از این رو تلاش کنید برخی از محتواهای خود را به صورت ویدیویی بسازید و برای بالابردن بازدید سایت آنها را در پلتفرم‌های رایگانی چون آپارات، یوتیوب، نماشا و… منتشر کنید.

اگر بتوانید حداقل هفته‌ای یک ویدیو منتشر کنید، ترافیک سایت‌تان افزایش خوبی خواهد داشت.

 

بروز رسانی محتوای قدیمی

بهترین تکنیک برای افزایش بازدید بهبود و بروز رسانی مطالب قدیمی سایت می باشد.

یکی از بهترین روش‌هایی که باعث افزایش بازدید سایت می‌شود، ویرایش محتوای قدیمی است. بی‌شک تا امروز محتوای زیادی منتشر کرده‌اید که هرکدام بازخورد خودشان را داشته‌اند و حالا برخی از آنها ظرفیت به‌روزرسانی را دارند.
اولین گام برای به‌روزرسانی محتوای قدیمی این است که ببینیم کدام محتوا ظرفیت بهتر شده و تازه‌سازی را دارد. برای این مرحله سه روش مهم وجود دارد:

  • استفاده از گوگل آنالیتیکس: شما می‌توانید با استفاده از این ابزار محتوای خودتان را براساس تاریخ مرتب کنید و سراغ محتوای قدیمی بروید که بازدید خوبی داشته‌اند.

 

  • محتوای همیشه سبز: برخی محتوا به نام همیشه سبز (Evergreen) شناخته می‌شوند. این محتوا معمولا تاریخ انقضا ندارد و تمام مطلب یا بخش‌هایی از آن با به‌روزرسانی جدید همچنان قابلیت استفاده دارند. فکر کنید چند سال پیش ۱۰ سایت برتر ارائه‌دهنده‌ی هاست را معرفی کرده‌اید و حالا نیز می‌توانید این مطلب را با اطلاعات جدید به‌روزرسانی کرده و دوباره منتشر کنید.

 

  • محتوای تولیدشده برای کلمات کلیدی خاص: شاید از گذشته به دنبال این بوده‌ایم که در برخی کلمات کلیدی خاص رتبه بگیریم و از طریق آنها بازدید سایت افزایش پیدا می‌کند. اگر در بررسی محتوای قدیمی متوجه شدیم که محتوای موردنظر ورودی خوبی نمی‌گیرد، برای اصلاح آن باید دست به کار شویم.

سفارش سئو و طراحی سایت

0936-657-7984
0917-445-3602

ایمیل:
est.sepanta@yahoo.com

آیدی تلگرام:
@sepsntaa

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

یک نظر بگذارید