سئو

سئو صفحه اصلی سایت

سئو صفحه اصلی سایت
نوشته شده توسط sepanta

چگونه می توانید صفحه اصلی سایت خود را برای سئو سایت در کلمه کلیدی خاص آماده کنیم. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

عنوان سایت در سئو سایت

عنوان صفحه اصلی شما چیست؟ توجه داشته باشید که عنوان صفحه اصلی خود را متناسب با کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید. در واقع کلات کلیدی خود را براساس اولویت در نام سایت خود و صفحه اصلی قرار دهید. در سیستم محدیدریت محتوا این امکان وجود دارد که عنوان سایت را در دیگر صفحات نیز تکرار نمایید. این امر نیز می تواند در روند سئو سایت شما کمک کننده باشد زیرا که به گوگل می فهمانید که تمامی صفحات و محوریت سایت شما آن کلمه کلیدی انتخابی می باشد.

تگ h1,h2و… در سئو سایت

تگ های h1، h2، h3 و غیره در روند پروژه سئو سایت شما بسیار کارآمد می باشند. در تگ h1 باید عنوان سایت خود را بگذارید. هر صفحه از سایت شما با هدف و مقصودی ایجاد می شود پس بنابراین هر صفحه از سایت شما باید تگ h1 داشته باشد و برای تگ h1 صفحه اصلی خود کلمه کلیدی را بگذارید. علاوه بر h1 می بایست تگ h2 را نیز در صفحه اصلی قرار دهید و در آن کلمه کلیدی خود را به همراه کلمات وابسته درج نمایید. یعنی اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است پس در تگ h2 کلماتی همچون سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت خبری و غیره را درج نمایید. علاوه بر این می توانید از تگ h3 و h4 و غیره را استفاده کنید. استفاده از تگ ها و کلماتی که در آن استفاده می شود براساس ارتباط آن با کلمه کلیدی اصلی شما انتخاب می شود. در واقع استفاده از کلمه کلیدی در تگ ها می تواند ارتباط بیشتر سایت شما را با آن کلمه کلیدی نشان دهد.

سئو صفحه اصلی سایت
سئو محتوای صفحه اصلی

محتوای صفحه اصلی خود را با قرار دادن کلمات کلیدی خود انتخاب نمایید و در حد چندین پاراگراف ایجاد نمایید. محتوا و متن به واسط گوگل خوانده می شود و می تواند در سئو سایت شما اثرگذار باشد پس اینکه از تصاویر متعدد و در حجم بالا استفاده کرده اید پس باید بدانید تاثیرگذاری منفی را در سئو سایت خود گذاشته اید.

سئو چیست .
بک لینک در سئو صفحه اصلی سایت

علاوه بر متریک های داخلی سئو می بایست به سایت خود اعتبار دهید. بک لینک ها یا همان لینک دهی خارجی به سایت شما اعتبار بخشی می نمایند. هرچه شما از سایت های بیشتر، لینک های بیشتری دریافت نمایید می توانید اعتبار خود را برای گوگل بیشتر کنید و در سئو سایت خود تاثیرگذاری مثبتی بگذارید.

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

1 Comment

یک نظر بگذارید