سئو

سئو در سال 2016

نوشته شده توسط sepanta

سئو همواره در حال تغییر و تحول است.هرکسی در این زمینه تجربیاتی داردکه ممکن است با دیگران متفاوت باشند . گوگل به شما نمی گوید چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست پس توصیه می کنیم راه خودتان را بروید و تجربیات جدیدی کسب کنید . خودتان مواردی را امتحان کنید و ببینید که کدام مورد تاثیر گذار است. کدام مورد تاثیری ندارند

در این مقاله مواردی که در سال 2016 از نظر سئو بسیار مهم هستند را براتون جمع کردم امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره در ضمن با دادن نظراتتون ما را در ارائه هرچه بهتراین آموزش ها یاری کنید

بازاریابان در حال بالا بردن سرمایه گذاری خود در زمینه محتوا هستند، اما برای تاثیرگذاری بهتر تغییرات، آنها بایستی زمان و تلاش لازم را برای آموختن قوانین جدید سئو نیز بگذارند. به گفته کارشناسان، دوران انتقال ترافیک به سایت به کمک headlineهای آماده و کلمات کلیدی مدت هاست که گذشته است، و استراتژی جدید سئو بر اساس حوزه پول ساز دیگری بنام تحلیل و تجربه نهادینه شده است.

اهمیت بالای محتوای با کیفیت

امروزه وجود محتوای با کیفیت در سایت از قبل بسیار با اهمیت تر می باشد زیرا گوگل با توجه به الگوریتم RankBrain خود در نظر دارد کاربران را به مهترین و با اعتبار ترین مطالب ارجاع دهند و برای دانستن اهمیت یک صفحه فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار می دهد که یکی از این فاکتورها کیفیت مقاله می باشد. گوگل برای دانستن کیفیت یک مقاله از روش های مختلفی مانند مدت زمان ماندن کاربران در صفحه مورد نظر و تعداد لینک های ورودی به آن استفاده می نماید پس در نتیجه هر چه می توانید در ارائه مطالب و محتوای با کیفیت و مناسب در سایت خود کوشا باشید. در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت محتوا پادشاه می باشد و سایت هایی که بتوانند مطالب کامل تر و با کیفیت تر از سایت های دیگر ارائه نمایند رتبه بهتری در موتورهای جستجو خواهند گرفت.


اهمیت  شبکه های اجتماعی
موتورهای جستجو نظیر گوگل برای دانستن میزان اعتبار وب سایت و یا یک صفحه از روش دیگری نیز عمل می نماید و آن بررسی ورودی های وب سایت از شبکه های اجتماعی می باشد. در حقیقت به اشتراک گذاری ها و لایک های شبکه های اجتماعی مانند سیگنال هایی عمل می نماید که به صفحه یا وب سایت رتبه بالاتر دهند. بنابراین در صورتی که تمایل دارید جایگاه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید شبکه های اجتماعی خود را فعال سازی نمایید و آنها را فعال تر از قبل نگهداری نمایید.
طراحی برای کاربر
گوگل برای آنکه میزان رضایت کاربران پس از ورود به وب سایت بداند الگوریتم هایی دارد پس وب سایت خود را برای کاربران وب سایت خود طراحی نماید و نه برای موتور جستجو. اما این جمله به چه معناست؟ قبل از این در طراحی سایت به این مورد توجه می شد که موتورهای جستجو چه می بینند و حال آنکه چیزی که اهمیت فراوان دارد تجربه کاربران شما از وب سایت شما می باشد. در نتیجه وب سایت و مطالب خود را به گونه ای طراحی نمایید که باعث ایجاد بهترین حس در کاربران خود گردید.
مدت زمان ماندن در سایت
مدت زمان ماندن کاربران در صفحات وب سایت یکی از مهترین فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو نظیر گوگل می باشد و در حقیقت از طریق این فاکتور کیفیت یک صفحه را می سنجند. در طراحی سایت و تولید محتوا خود می بایست هر چه می توانید در جهت بالا بردن مدت زمان ماندن کاربران در سایت خود تلاش نمایید و در صورتی که بتوانید این کار را انجام دهید ارتقاء بسیار بالایی در رتبه وب سایت خود خواهید گرفت.
نقش بک لینک ها
لینک های ورودی از سایر سایت ها به سایت شما تاثیر خود را از دست نداده اند بلکه موتورهای جستجو تحلیل بهتری از بک لینک ها نسبت به قبل دارند و با توجه به الگوریتم های خاص خاص کیفیت این لینک های ورودی یا بک لینک ها را می سنجند. ایجاد لینک در سایر سایت ها بسیار علمی تر از قبل شده است و در صورتی که بتوانید از سایت های با اعتبار و مناسبی و به صورت درستی بک لینک دریافت نمایید رتبه خوبی در موتورهای جستجو خواهید گرفتو هرگز ایجاد لینک را با خواندن چند مقاله انجام ندهید زیرا این کار بسیار تخصص می باشد و در صورتی انجام کارهای نادرست ممکن است وب سایت شما دچار مجازات های گوگل گردد که این مجازت ها تاثیر بسیار منفی بر روی کسب و کار شما خواهد داشت. حتما بک لینک سازی خود را زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی سایت انجام دهید.

و اما مهم ترین فاکتور، طول محتوا است. یک مقاله حاوی 2500 کلمه، شش برابر بهتر از مقاله ای است که 500 کلمه دارد. همواره سعی کنید تا تراکم کلمات کلیدی در کل متن در کمترین حد ممکن باشد. بالاترین درصد مجاز استفاده از کلمات کلیدی برابر با 3% کل متن است اما با کمی هوشیاری و دقت در انتخاب کلمات کلیدی می توانید این مقدار را تا 2% یا 1% نیز کاهش دهید. دوران استفاده طولانی مدت از یک محتوای ثابت، سپری شده است. سعی کنید محتوای سایت خود را به طور منظم یا هر زمانی که مطلب جدیدی یافتید، به روز رسانی کنید. دنبال کردن وقایع جدید و هماهنگ کردن سایت خود با این تغییرات را برای خود به یک عادت تبدیل کنید.

در گذشته، محتواها فقط بر اساس متن نوشته شده رتبه بندی می شدند اما امروزه برای دستیابی به رتبه بهتر علاوه بر متن خوب استفاده از عکس یا ویدئو نیز اهمیت دارد. البته باید بین متن و عکس و ویدئو نیز تعادل برقرار باشد. مراقب باشید در استفاده از عکس و ویدئو زیاده روی نکنید. اگر صفحه وبسایت شما در مدت زمانی حدود 2 ثانیه بارگذاری نمی شود این وضعیت،موقعیت شما را به خطر می اندازد. مطمئن شوید که وبسایت شما برای گوشی های تلفن همراه بهینه سازی شده است. قطعاً موتورهای جستجو هم همین انتظار را از وبسایت شما دارند. از ایجاد محتوای کپی خودداری کنید. هر محتوایی که ایجاد می کنید باید صد در صد منحصر به فرد باشد. با این روش شما به جایگاه بهتری دست می یابید. وقتی از محتوای کپی استفاده کنید، هیچ توجیهی برای موتورهای جستجو قانع کننده نخواهد بود. این روزها سئو قدرتمند تر از هر زمان دیگری است.

سئو

سئو

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

Add Comment

یک نظر بگذارید