تکنیک های رسیدن به صفحه اول گوگل در سال 2021

خیلی پیام میدن که چگونه به صفحه اول گوگل برسیم ،در مقالات زیادی راجب این موضوع توی سایت صحبت شده ولی این بار در یک مقاله جامع همه موارد را براتون جمع آوری کردیم پس در ادامه با نایس سئو همراه باشید تا شما را با روش هایی که میتونید سایت خودتون را به صفحه اول گوگل برسونید آشنا کنیم.

بیش از ۷۵ درصد از افراد هنگامی که در گوگل به دنبال مطلبی هستند و جستجوی خود را انجام می دهند صفحه را به پایین اسکرول نمی کنند. این موضوع نشان دهنده این است که نه تنها قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل اهمیت زیادی دارد، بلکه سایت شما باید با استفاده از اصول سئو بتواند جزو ۳ نتیجه برتر صفحه اول گوگل باشد.

اگر پاسخ مناسبی برای این سوال که چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم ندارید طبیعت مقدار بسیار زیادی از ترافیک طبیعی موجود را از دست خواهید داد و آن میزان کلیک که ارزش وقت و هزینه ای که در زمینه سئو سایت خود کرده را داشته باشد، دریافت نخواهید کرد.

شما به این ترافیک طبیعی نیاز شدیدی دارید چرا که حدود 90 درصد است اطلاعات از طریق موتورهای جستجو رد و بدل می شود. بر اساس آمارهای به دست آمده ماهانه به طور کلی یک تریلیون جستجو در فضای مجازی انجام می شود.

در نتیجه سایت اگر به بهترین شکل ممکن انجام شود باید بتواند مقدار قابل توجهی از این جستجو ها را به سمت صفحات سایت شما جذب کند و به همین ترتیب کسب و کار شما را بهبود بخشد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که تعداد بسیار زیادی از صاحبان وب سایت ها چگونگی آوردن سایت به صفحه اول گوگل را نمی دانند و در نتیجه نمی تواند عملکرد خوبی در زمینه ارتقاء صفحات سایت خود برای کلمات کلیدی مشخص، داشته باشند.

همین مسئله نشان دهنده این است که رقابت در زمینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است بنابراین شما باید از بهترین تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای فهمیدن نحوه قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل ادامه مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

دقت داشته باشید که حتما لازم نیست از لینک ها یا دیگر روش‌های معمول لینک سازی سایت استفاده کنید تا بتوانید برای عبارات کلیدی مورد نظر تان رنک مناسبی دریافت کنید. اول از همه بررسی می کنیم که دلایل اینکه شما نمی توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید چیست و سپس بهترین و مناسب ترین تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد را به شما آموزش می دهیم.

تکنیک ها و موثرترین عوامل برای آوردن سایت به صفحه اول گوگل

از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید

اگر شما نمی توانید برای کلمات کلیدی مورد نظر خود در رقابت بالایی برای آن ها وجود دارد رنک خوبی دریافت کنید، استفاده از استفاده از کلمات کلیدی طولانی است. به عنوان مثال اگر نمی توانید قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای عبارت سئو سایت را انجام دهید، بهتر است از عبارت کلیدی طولانی مثل سئو سایت برای کسب و کارهای اینترنتی استفاده کنید.

البته دقت داشته باشید که هر کدام از این عبارات طولانی نمی تواند ترافیک بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تنها در صورتی می توانید بهترین عملکرد را از عبارات کلیدی طولانی استخراج کنید که مجموعا تعداد زیادی از آن ها را در محتواهای خود به کار برده باشید. با توجه به آمارها متوجه می شویم که بخش قابل توجهی از جستجو های گوگل را عبارت های کلیدی طولانی به خود اختصاص داده اند. رتبه گرفتن برای عبارات کلیدی طولانی ساده تر است؛ به این علت که رقابت برای آن ها به مراتب کمتر خواهد بود.

بر اساس یک تحقیق منتشر شده متوجه شدیم که آمازون حدود ۵۷ درصد از کل فروش هایش را از طریق تمرکز بر روی عبارات کلیدی طولانی انجام دهد.در نتیجه اگر شما بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد مسئله مورد نظر کاربران خود در صفحات سایت داشته باشید می توانید عملکرد خوبی در زمینه آوردن سایت به صفحه اول گوگل از خود ارائه کنید.

 از AdWords برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده کنید

حال ممکن است سوال کنید که AdWords نمی تواند ترافیک طبیعی را برای سایت شما جذب کند. در مورد این مسئله در تاثیرگذار بودن آن برای بسیاری از سایت ها، باید بگوییم که تعداد زیادی از صفحات گوگل با سایت هایی که از تبلیغات پولی استفاده کرده اند، پر شده است و اگر کاربر صفحه را اسکرول نکند، به SERP ها نمی رسد. بسیاری از افراد از همین نتایج پولی برای کسب اطلاعات مورد نظر خود استفاده می کنند.

نکته جالبی که در این زمینه وجود دارد این است که نتایجی که از طریق AdWords به نمایش در می آیند، کاملا مرتبط با عبارت کلیدی جستجو شده نیستند. در نتیجه، لزوما شما نباید برای عبارت کلیدی مورد نظر محتوا تولید کرده باشید؛ بلکه می توانید تنها در مورد محصول یا خدماتی که می توانید در مورد آن ارائه کنید، توضیح دهید و کاربران را به سایت خود بکشانید. بنابراین نحوه قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل از طریق AdWords کمی متفاوت می باشد ولی می تواند تاثیر خوبی بر عملکرد کسب و کار شما بگذارد.

تولید محتوای بیشتر نسبت به رقبا

شما نمی توانید در تمامی پست های خود یا در بیشتر آن ها از عبارت های کلیدی مشابه استفاده کنید؛ استراتژی شما در واقع باید این باشد که هر پست شما تقریبا بر دو عبارت کلیدی تمرکز داشته باشد.

نکته ای که گفته شد، نشان دهنده این است که شما باید تعداد بسیار زیادی مقاله برای وب سایت خود تولید کنید. هرچه محتواهای بیشتری در سایت خود داشته باشید، شانس بیشتری برای دریافت رنک های برتر از طرف گوگل خواهید داشت. هرچه بیشتر تولید محتوا کنید، در نتیجه مقاله های بیشتری در سایت خود منتشر کرده اید و هر کدام از این مقاله های به صورت جداگانه ترافیک مخصوصی را برای شما به ارمغان می آورند. بر اساس تحقیقات نیوسئو، آن دسته از وب سایت هایی می توانند به موفقیت های بزرگی برسند و رتبه های برتر را از آن خود کنند که ماهانه انتشار حداقل 15 پست را در استراتژی محتوای خود داشته باشند.

طبیعتا این امر ممکن نیست که شما با کمتر تولید کردن محتوا، بتوانید رقبای وب سایت خود را کنار زده و رتبه اول در سرچ گوگل را از آن خود کنید. پیشنهاد می کنیم که در ابتدای هر هفته یا ماه، تحقیق عبارت های کلیدی خود را انجام دهید و تصمیم بگیرید چه محتواهایی قرار است در سایت شما قرار بگیرد. بعد از آن می توانید با خیال راحت و با یک برنامه کاربردی، فعالیت های مرتبط با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را به خوبی انجام دهید. تعداد بسیار زیادی ابزار تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آن ها برای پیدا کردن بهترین عبارت مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید.

طول محتوا شما نیز در زمینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل می تواند اثرگذار باشد. گوگل اعتبار زیادی برای آن دسته از محتواهایی که کمتر از 1000 کلمه هستند، در نظر نمی گیرد. در نتیجه اگر تا الان محتواهای کوتاه در سایت خود منتشر کرده اید، بهتر است که سریعا مطالب جدیدی به آن ها بیافزایید و نکات بروزرسانی محتوا را بر روی آن ها پیاده سازی کنید.

عنوان محتوا افراد را تشویق به بازدید از سایت شما بکیند

عنوان ها یکی از مهم ترین بخش های محتوای شما به حساب می آیند. بدون اینکه شما از عنوان های جذاب و ترغیب کننده استفاده کنید، احتمال اینکه بتوانید پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را با موفقیت انجام دهید، بسیار اندک خواهد بود.

بدون یک عنوان بهینه و جذاب، حتی بهترین محتواهای تولید شده توسط شما هم ممکن است که مورد استقبال مخاطبین قرار نگیرند. در نتیجه، قبل از اینکه بخواهید محتوای وب سایت خود را منتشر کنید، باید برای چندین مرتبه عنوان آن را تغییر دهید تا در نهایت بتوانید بهترین متنی که کاربران را جذب می کند، ارائه دهید.

در بیشتر مراکزی که به شما سئو می آموزند، بر اهمیت عنوان های مقاله های وب سایت، تاکید زیادی می شود. در نتیجه برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، بدون شک باید وقت زیادی را برای تولید و بهینه سازی عنوان های محتواهای خود مورد استفاده قرار دهید.

سرعت سایت را بهبود ببخشید

صفحات سایت شما باید بر روی تمامی دستگاه ها، با سرعت هرچه تمام، بارگذاری شوند. پایین بودن سرعت صفحه سایت می تواند اثر منفی بر روی رنک وب سایت شما داشته باشد. طبیعی است که هیچکس دوست ندارد که چندین ثانیه معطل شود تا به محتوای مورد نظر خود دست پیدا کند.

برای بررسی بهینه بودن سرعت بارگذاری وب سایت خود شما می توانید از ابزارهای گوناگونی که در این زمینه ایجاد شده اند، استفاده کنید. پیشنهاد نیوسئو به شما این است که استفاده از ابزار gtmetrix را در اولویت های خود قرار دهید. در نتیجه، اگر می خواهید به بهترین شکل پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای شما عملی شود، باید به بهینه سازی سرعت سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید.

اعتبار نام دامنه سایت
هرچه برای مدت زمان بیشتری صاحب یک دامنه وب سایت باشید، ارزش بیشتری دارد. همچنین هرچه محتواهای با ارزش بیشتری در این دامنه مورد نظر داشته باشید، بر اعتبار آن افزوده می شود. سعی کنید تا از عبارت کلیدی اصلی کسب و کار اینترنتی خود، در دامنه وب سایتتان استفاده کنید. در این صورت، شانس قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای شما به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

بک لینک را فراموش نکنید

بک لینک ها یکی از بخش های بسیار مهم در پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شمار می روند؛ اگر کمی با دنیای سئو سایت آشنایی داشته باشید، می دانید که بک لینک ها یکی از فاکتورهای رنکینگ گوگل نیز می باشند.

در نتیجه، اگر برای شما و همکارانتان سوال شده است که چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم، باید بگوییم که استفاده از بک لینک های ارزشمند در استراتژی های بهینه سازی وب سایت می تواند به خوبی به شما برای رسیدن به این هدف کمک کند.

علاوه بر اینکه خود گوگل هم به مهم بودن استفاده از بک لینک ها تاکیید زیادی کرده است، مطالعات زیادی که در این زمینه انجام شده است نیز به ما نشان می دهد که هرچه تعداد بک لینک های با کیفیت یک وب سایت بیشتر بوده است، آن وب سایت ترافیک و رتبه بسیار بهتری نسبت به جایگاه قبلی خود و رقباش کسب کرده است.

خب حالا از کجا بفهمیم به چه مقدار بک لینک نیاز داریم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ راه مستقیمی برای این کار وجود ندارد که شما متوجه شوید برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دقیقا به چه تعداد بک لینک نیاز دارید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که از ابزارهای گوناگونی که برای درک تعداد لینک های مورد استفاده وب سایت های مختلف ایجاد شده اند، استفاده کنید؛ شما باید آدرس وب سایت های رقیبی که رتبه اول در سرچ گوگل را از آن خود کرده اند در این ابزارها وارد کنید و بر اساس بک لینک های آنان، تصمیم بگیرید که برای وب سایت خود چه تعداد لینک باید ایجاد کنید.

ایجاد بک لینک و لینک های داخلی بیشتر
همانطور که همه شما به طور مکرر شنیده اید، بک لینک به صفحه شما اعتبار می بخشد و هر صفحه ای که اعتبار بالاتری داشته باشد، به صورت راحت تر می تواند در گوگل بالا بیاید.

نکته ای که باید بدانید این است که بدون استثنا تمامی فعالان و متخصصین سئو سایت، بر این مسئله اتفاق نظر دارند و اعتقاد دارند که برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بک لینک ها می توانند گزینه خوبی برای انتخاب باشند.

ایجاد لینک های داخلی با کیفیت، پاسخ دیگری برای پرسش چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم، می باشد. دقت داشته باشید که در هر صفحه یا برگه ای که مدنظر دارید، تنها باید از لینک هایی استفاده کنید که مرتبط با موضوع آن بخش باشند. در غیر این صورت، ممکن است آن محتوای خاص، دیرتر از حالت عادی بتواند پروسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را طی کند.

صبر در سئو کلید موفقیت است

متاسفانه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، زمان بر است. قطعا می خواهید بدانید که چقدر زمان برای این کار مورد نیاز است؛ حقیقتا گفتنش آسان نیست. با این حال بر اساس تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، نهایتا یک سال طول می کشد تا شما از هیچ، به صفحه اول گوگل برسید.

البته دقت داشته باشید که فاکتورهای زیادی در این زمینه دخیل هستند؛ از کیفیت محتوای شما گرفته تا سختی و رقابت آن کلمه کلیدی مدنظرتان. اما در بسیاری از موارد ما شاهد بوده ایم که بعد از تولید محتوا برای یک کلمه کلیدی خاص، به سرعت گوگل رنک بالایی برای نیوسئو در نظر گرفت. علت این بود که ما سعی کرده بودیم بهترین کیفیت و تکنیک های سئو را به خوبی بر روی آن مقاله پیاده سازی کنیم. گوگل برای کیفیت، اهمیت زیادی قائل است.

البته اگر بعد از گذشت مدتی، شاهد هیچ پیشرفتی نبودید، بدون شک در مراحل بالا که اصلی ترین تکنیک های آوردن سایت به صفحه اول گوگل می باشند، کوتاهی کرده اید. شما باید به عقب بازگشته، و تمام فعالیت های خود را مورد بررسی مجدد قرار دهید تا مشکل با پیدا کنید. در بسیاری از موارد، مشکل آوردن سایت به صفحه اول گوگل برای افراد، با این کار حل می شود.

چرا نباید تنها راضی به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باشید؟

10دلیل که باعث می شود در صفحه اول گوگل قرار نگیرید

طبیعتا برای اینکه بخواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید قبل از هرچیزی، مشکلاتی که سد راه شما شده اند را شناسایی کرده و تک به تک آن ها را برطرف کنید. در ادامه متداول ترین مشکلاتی که در زمینه عدم رشد و ارتقا رتبه سایت وجود دارند را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

پایین بودن سرعت سایت
به نظر شما چقدر زمان می برد تا یک وب سایت پرسرعت برای کاربر به نمایش در بیاید؟ به طور میانگین، وب سایت شما 5 ثانیه وقت دارد تا به طور کامل برای کاربر بارگذاری شود، اگر بیشتر از 5 ثانیه طول بکشد، کاربر بدون هیچ درنگی از وب سایت شما خارج می شود. این مسئله سبب می شود تا نرخ پرش سایت به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کند و طبیعی است که به دنبال آن، شما هیچ زمان نمی توانید صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

محتوای شما اعتماد ایجاد نمی کند
همانطور که همه ما می دانیم، همه کسب و کارها تنها در صورتی می توانند به موفقیت های بزرگ برسند که مردم به آن ها اعتماد کنند؛ همین اعتماد است که سبب انجام خرید می شود. ممکن است که این نکته کمی ساده به نظر برسد، اما شما باید با خود بگویید که وب سایت من دقیقا چه کارهایی انجام داده است که مردم به محتوای آن و اصلا به برندی که می بینند، اعتماد کنند؟

ایجاد اعتماد نیاز به یکسری اصول خاص و تکنیک های سری ندارد؛ کافی است عملکردی که از خود نشان می دهید، هوشمندانه باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است که در موقعیتی قرار گرفته اید که یک فرد یا یک کسب و کار، به شما فشار می آورد که خریدی انجام بدهید. این مسئله در مورد وب سایت و کسب و کار اینترنتی شما هم صادق است.

یعنی اگر می خواهید کاربران به شما اعتماد داشته باشند، نباید در تمامی فعالیت هایی که در وب سایتتان انجام می دهید، رنگ و بوی خرید و فروش وجود داشته باشد. درست است که هدف اصلی برند شما فروش یا ارائه خدمات خاصی است؛ اما این باید یک بخش از هزاران بخشی که در روند فعالیت های وب سایت شما وجود دارد، باشد.

علاوه بر این، سعی کنید خودتان باشید؛ برخلاف افراد دیگر، به دنبال شوآف نبوده و سعی کنید که خودتان را همسطح کاربرانتان قرار دهید. در این صورت است که اعتماد بسیار فوق العاده ای بین شما و این افراد شکل می گیرد.

محتوای شما عبارت کلیدی درستی را هدف قرار نداده است
اگر مشخص نباشد که می خواهید به کدام مشکل کاربران پاسخ بدهید، مسیر سختی را در بالا آمدن سایتتان در نتایج جستجوی گوگل پیش رو خواهید داشت. محتوا باید واضح باشد و به صورت شفاف، به مسائل بپردازد. کاربری که وارد صفحه سایت شما می شود، باید در همان ثانیه های ابتدایی که در حال مطالعه محتوای آن صفحه است، موضوع اصلی را متوجه شود.

البته دقت داشته باشید که این مسئله، باید برای تک به تک صفحات سایت پیاده سازی شود. چراکه این تنها کاربر نیست که باید متوجه موضوع سایت شما بشود؛ خزنده موتور جستجو نیز تمامی صفحات شما را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت تصمیم می گیرد که کدام صفحه را برای چه عبارت کلیدی ای رتبه بندی کند.

تداوم نداشتن در انتشار محتوا

یکی از کلیدهای اصلی برای حل مشکل قرار نگرفتن در بین ده رنک برتر گوگل، نشر دادن محتواها به طور مرتب می باشد. همینکه شما چند محتوای سئو شده داخل وب سایتتان منتشر کنید و منتظر باشید تا این ها سریعا توسط خزنده گوگل رتبه بندی شوند، کار درستی نیست.

برای شروع، پیشنهاد نیوسئو این است که حداقل در ماه 15 محتوا منتشر کنید و برای هر کدام از این محتواهای سئو شده، کلمه کلیدی متفاوتی در نظر بگیرید. در این صورت شما به صورت مداوم به موتور جستجو اعلام می کنید که چیز با ارزشی برای عرضه کردن دارید. با ادامه دادن این روند، صفحات سایت شما قابلیت کسب رنک های برتر را پیدا می کنند.

نکته مهم: یکی از رایج ترین اتفاقاتی که در این زمینه می افتد، این است که افراد بعد از گدشت شش یا 12 ماه از انتشار مرتب محتواها، با کمبود کلمه کلیدی روبرو می شوند. بهترین راه حل برای این مسئله، بروز رسانی است. هنگامی که متوجه شدید کلمات کلیدی با ارزش کمیاب شده اند، برگردید و محتواهایی که بیشترین بازده را برای وب سایت شما داشته اند، بروز کنید. اطمینان حاصل کنید که اصول بروز رسانی محتوا را رعایت کنید.

عدم پیاده سازی بهترین تکنیک های سئو
دوره های زیادی در زمینه بهینه سازی و سئو سایت همواره در حال برگزاری بوده، هست و خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین آن ها را شناسایی کرده و از آموزش های بروزی که در اختیارتان قرار می گیرید، بهترین بهره را ببرید. البته راه دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کمی زمان گیر باشد اما حداقل رایگان است. شما می توانید از مقالات وب سایت معتبر خارجی زبان آموزش سئو استفاده کنید و نکات و تکنیک هایی که این وب سایت های مرجع به صورت رایگان ارائه می دهند را در استراتژی سئو سایت خود پیاده سازی کنید.

همانطور که می دانید، الگوریتم رتبه بندی گوگل، همواره بروز می شود؛ یکی از کارهایی که شما همواره باید انجام دهید، چک کردن اخبار مرتبط با بروز رسانی این الگوریتم می باشد. این تکنیکی است که بیشتر اساتید سئو انجام می دهند؛ این افراد همواره اصطلاحا گوش به زنگ هستند تا عملکرد وب سایت خود را مطابق با جدیدترین الگوریتم رتبه بندی گوگل، هماهنگ سازند تا از بروز جریمه و افت رنک های ناگهانی در امان باشند. مطمئن باشید که اگر شما نیز از همین روش استفاده کنید، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برایتان مثل آب خوردن خواهد بود.

سایت بیش از اندازه شلوغ است

ساختارمند بودن وب سایت یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی است. اگر بیس وب سایت شما واضح نباشد، بیشتر افرادی که وارد وب سایتتان می شوند، بلافاصله از آن خارج می شوند؛ چراکه متوجه نمی شوند که در سایتتان چخبر است! همین مسئله است که سبب می شود نرخ پرش یا همان بانس ریت به شدت افزایش پیدا کند و گوگل شما را در بین رنک های برترش قرار ندهد. گوگل متوجه می شود که عاملی در سایت شما وجود دارد که کاربران را آزار می دهد و این دقیقا برتصاد چیزی است که این موتور جستجو می خواهد؛ یعنی رضایت کاربر.

یک نقشه دقیق به کاربران سایت اراه دهید

منوی navigation یکی از عامل های اصلی است که به بهبود تجربه کاربری سایت کمک می کند. اگر کاربری که وارد سایت شده، نداند که دقیقا باید چه کار کند، در همان ثانیه های ابتدایی، تصمیم به خروج از سایت می گیرد. بله دقیقا همینطور است و کاربران کمی بی رحمانه در اینجور موارد رفتار می کنند!!! در نتیجه، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، باید سیستم navigation سایت خود را ارتقا دهید و همچنین اطمینان حاصل کنید که این سیستم به راحتی برای کاربر قابل فهم باشد.

موضوع مورد نظر شما به شدت رقابتی است

این نکته را همیشه مدنظر داشته باشید که برخی قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای برخی از کسب و کارهای اینترنتی بسیار ساده تر است.

مثلا کسب رنک یک در حوزه خرید و فروش تلفن همراه بسیار سخت تر از کسب رنک یک در بین وب سایت های خرید و فروش قهوه می باشد. پس، نوع کسب و کار اینترنتی هم در وضعیت سئو سایت نقش بسزایی دارد؛ اما دلیل نمی شود که شما بیخیال پیاده سازی تکنیک هایی که در این مقاله بیان کردیم، بشوید.

اگر رقابت بالایی روبروی شما باشد، این نشان می دهد که بیشتر از قبل باید تلاش کنید. یعنی اگر قرار باشد ساخت بک لینک را برای وب سایت خود شروع کنید، باید حداقل دوبرابر فعالیتی که تا الان داشتید را به پیاده سازی کنید تا به نتیجه برسید.

دقت داشته باشید که در رنک گرفتن برای عبارات کلیدی که سختی جستجوی بالایی دارند، یکی از بهترین روش ها این است که متفاوت باشید.

مثلا اگر رقبای شما محتواهای متنی خوبی تولید می کنند، شما باید در کنار تولید محتوای باکیفیت، پادکست، ویدئو و اینفوگرافیک های جذابی به کار ببرید تا صفحات سایتتان در نتایج جستجوی گوگل برای کاربران خودنمایی کنند.

عدم انتقال اعتبار به یک نویسنده معتمد
در سال 2018، گوگل یک بروز رسانی در زمینه E.A.T در الگوریتم رتبه بندی خود انجام داد. به این منظور که قرار داشتن لیست نویسندگان یا صاحب نظر مرتبط یک مطلب خاص، در بلاگ های موجود در فضای وب، به یکی از فاکتورهای رتبه بندی تبدیل شود. یعنی اینکه اگر وب سایتی در زمینه پزشکی مطلب منتشر می کند، اگر برای منبع مطلب خود، نام یک پزشک یا مجموعه درمانی معتبر را بیاورد، احتمال قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای آن سایت چندین برابر می شود.

خوب خوشحالیم که تا اینجا مقاله را مطالعه کردی این مقاله مرتبا بروز میشه پس این صفحه را در بوک مارک مرور گر خودت داشته باش تا سری بعد سریعتر به این صفحه دسترسی داشته باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش سئو با ما در تماس باشید

با نایس سئو در صفحه اول گوگل باشید

0936-657-7984

About the author

sepanta

نایس سئو به بررسی، آنالیز، تشخیص موانع و فرصت ها برای وب سایت ها می پردازد تا بتوانند بهترین نتیجه را در موتورهای جستجو بگیرند. این موضوع بیشتر برای وب سایت هایی اهمیت پیدا می کند که در موتورهای جستجو دیده نمی شوند و یا اینکه می خواهند ترافیک هدفمند خود را در گوگل و دیگر موتورهای جستجو افزایش بدهند

3 Comments

یک نظر بگذارید